Acımasız gerçekler !

52 38 0
                                    

Şimdi bana inanıyor musun ?

Ateş sana diyorum cevap versene .. polislere nasıl karanlık bir ruh tarafından takip edildiğimi söyleye bilirim ?
_ gerçekleri söylemek istemediğin için resmen benimle kafa bulmaya başladın .. yetti artık küçük kız seni ablana devrediyorum .. daha fazla seninle muhattap olmaya devam edersem kafayı sıyıracağım. 

Hızla arkasını dönen ateşin kollarına sımsıkı tutunan ilkim genç adamı kendisine doğru döndüre bildiğin de ona tüm gerçekleri anlatmaya kesinlikle kararlıydı.

Yoksa ateş onunla dalga geçtiğini sanacak ve her şeyi elife  anlatacaktı ! Bu durum hayaletlerden bile daha  korkutucu sonuçlar doğura bilirdi. 

_ ilkim bırak beni .. senin saçma sapan yalanlarını ya da saçma sapan hayallerini dinlemek istemiyorum.

Hayattaki tek yakınım olan ablamın üzerine yemin ediyorum ki sana anlattığım her şey gerçek !

İlkimin yalvarırcasına inleyen sesini duyan ateş yavaşça genç kıza doğru döndüğü an gördüklerine inanamamıştı.

Çünkü genç kız ateşle tanıştıkları andan itibaren belki de  ilk defa karşısında küçük bir kızmış çasına yere çömelmiş ağlıyordu.

Normal bir zaman da bir kadının göz yaşlarına asla katlanamayan ..  ortalığı yakıp yıkan ateş üstün şu an da sıkı bir yumruk yemiş gibi sendelemeye başlamıştı.

_ se, sen neden ağlıyorsun ilkim ?
Genç adamın sesini duyan genç kız yavaşça yeşilin en güzel tonların da olan gözlerini ateşe doğru diktiğin de gözlerinden birer damla daha akmış ve üzgün gözlerle ateşe bakmaya başlamıştı.

Çünkü sana söylediğim her şey kahretsin ki doğru .. İlkimin sessiz sözlerle söylediklerini duyan ateş ne diyeceğini bilemezken ilkim yaşadıklarına , hayatına , hayata geri döndüğü o lanet olasıca ana binlerce kez küfrediyordu ..  hatta artık nefes dahi almak istemiyordu genç kız  !

Bu nasıl ola bilir sinema filmi mi çevirmiyoruz ilkim ..  bu nasıl senin başına gele bilir.

Bilmiyorum tamam mı .. ben bu durumdan çok mu mutluyum sanıyorsun ? Geceleri yine karanlık diyara gitmekten korktuğum için doğru düzgün uyuyamıyorum bile !

Karanlık diyarda ne ?

Bilincimi kaybettiğim an kendimi araf da buluyorum ateş .. ve ne kadar çıkmak istesem de onlar izin vermeden kendi dünyama geri dönemiyorum !

Aman allahım sen ciddisin. 

Bu nasıl oldu her şeyi yavaş bir şekilde ve en ufak ayrıntısına kadar hemen bana anlatıyorsun.

Biliyorsun geçirdiğim ağır bir trafik kazası yüzünden ben bir yıl boyunca komada kalmak zorunda kalmıştım .. 

Evet biliyorum ! 
Gözlerimi sonunda tekrar aça bildiğim de bomboş bir sayfa gibiydim .. ne adımı ne ailemi ne de hayatımı hiç bir şeyi hatırlamıyordum.

Peki ya sonra ?

İlk başlarda hiç bir şey olmamıştı .. ne kadar elifi tanıya masamda ona kısa sürede alışmış hatta sevmeye bile başlamıştım ..

Kan çekiyor da ondan küçük kız.

Ateşin ufak bir buseyle birlikte bana yine içten bir şekilde  küçük kız demesi kalbime binlerce elektrik verilmiş gibi  çarpmasına neden olmuştu ..

Hadi ama yine mi takılı kaldık .. ne güzel her şeyi anlatmaya başlamıştın ilkim ...

Bir insan kendi kendisini tekmelemek ister mi .. ben kesinlikle istiyorum !

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin