Bir yıl boyunca komada kaldım da ne demek ?
Ateşin sinirden kısılmış sesini duyan herkesin o an tüm tüyleri ürpermişti.
Açıkçası bende pek bilmiyorum ..
İlkimin kısa ve karmakarışık cevaplarını duyan aslı hanımın kafası ciddi şekilde karışmaya başladığın da elif duruma müdahale etmeye karar vermişti.
_ bakın bu ayakta konuşulacak bir konu değil lütfen sakinleşelim ve düzgün bir şekilde konuşalım.
Sonunda hermes ' in evine ulaşmayı başaran şeref bey o an o kadar yorgun ve halsizdi ki nefes alış verişleri bile düzene oturamıyor zar zor aldığı nefesi yaşlı bedenine yetersiz geliyordu ..Bir kaç dakika kendine gelmeye çabalasa da bir süre sonra kendisi için uğraşmayı tamamen kesmiş ve kendisini daha da zorlayarak yaşlı kahinin kapısını çalmaya başlamıştı.
Ahhhhh aptal insanlar .. sizler yüzünden bu yaşlı kahin doğru düzgün bir nefes bile alamadan bu dünyadan göçüp gidecek ..
Sadece bir saat yahu bir saatçik uyuyacaktım .. ama yok hermes her zaman uyanık ve görevinin başında olmalı.
Bir gün sırf sinirimden tüm ruhları başınıza bela edeceğim !
Söylene, söylene sonunda kapısını açan yaşlı kahin karşısında bir kaç saat önce vedalaştığı şeref beyi gördüğü an söyleyeceği tüm kelimeler ağzında tıkalı kalmıştı.
Şeref bey terden sırılsıklam bir şekilde kapısına yaslanmıştı ve kapalı gözleriyle zorla ayakta durmaya çabalıyor gibiydi.
Bir kaç saniye donmuş bir şekilde çocukluk arkadaşına bakmaya devam eden hermes bir süre sonra kendisine gele bildiğin de ne yapacağını şaşırmıştı.
_ şe, şeref neyin var ?
İlk, ilkimin başı dertte hermes yardım et ... diyen şeref bey yıllardır düşman olduğu çocukluk arkadaşının kollarına yığıldığın da hermes ve şeref bey için yeni bir başlangıç yapmanın zamanı gelmişti bile.
Sonuçta eski dosttan ne kadar zorlarsan zorla düşman olmazdı .. Hele de onu her gördüğünde çocukluğun aklına geliyorsa ..
Bir kaç dakikadır sessizlik içerisin de birbirlerine bakan beşli sessizce ilk konuşan kişiyi bekliyorlardı.Tüm çabalamalarına rağmen daha fazla bu saçmalığa katlanamayan ateş kükremeye başladığın da elif de artık konuşma vaktinin geldiğini anlamış ve yaşadıklarını fazla açığa vurmadan anlatmaya karar vermişti.
Aslında anlatacak bir sürü şey var .. ama o anları tekrar , tekrar anlatarak yaşamak istemiyorum bu sebeple kısaca anlatacağım.
_ seni dinliyorum güzel kızım ..
Aslı hanımın her zamanki sevecenliğini gören elif sevgi dolu gözlerle bir kaç saniye yaşlı kadına gülümsedikten sonra etrafındaki diğerlerine bakmaya başlamış ve yaşadıklarını kısaca anlatmaya başlamıştı.
Bir yıl önce kardeşim arkadaşlarıyla beraber kahvaltı etmek için evimizden ayrıldığında ne yazık ki çok dehşet verici bir trafik kazası geçirmişti.
Eliften duyduğu her kelimeyle ellerini daha da sıkmaya başlayan ateş delirmenin eşiğine gelmek üzereydi.Bir yıl boyunca komada kalmak ne demekti ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...