Mutfağa girdiğimden beri bir o yana bir bu yana dolaşıyor .. ne yazık ki bir türlü sakinleşemiyordum.
Sanki yüzüm ateşe değmişcesine bulut beye bakarken yanmaya başlıyordu.
Normal de bu tür garipliklerim olmadığı için .. bir türlü normale dönmenin yollarını bulamıyordum.
Sonun da bulut beye görünmemeye çalışarak lavaboya kaça bildiğim de buz gibi suyla yüzümü defalarca yıkamaya başlamış neyse ki bir süre sonra kendime gele bilmiştim.
Artık yanaklarımın kızarmadığını anladığım an mutlulukla aynaya baktığım da karşımda gördüğüm kadın bana çok yabancıydı.
Mavi gözleri sevinç hareleriyle daha da irileşmiş .. sapsarı saçları ıslak ve karmakarışık bir elif vardı karşımda.
Üstelik şu an tuhaf bir şekilde karşımdaki kız çok güzel görünüyordu.
Her zaman ki ağır başlı elifin aksine çocuksu bir yanı ortaya çıkmış gibiydi karşımdaki kadının.
Bir süre daha şaşkınlıkla kendime bakmaya devam ettikten sonra .. ıslanan yüzümü ve saçlarımı ufak bir havluyla kurulamış ve dikkatli adımlarla mutfak yoluna doğru ilerliyordum.
Mutfağa girdiğim de bulut beyi tam karşımda görmeyi beklemediğim için .. önüme bakmamış ve aceleyle ilerliyor bir yandan da kendime söyleniyordum.
Adamcağız kim bilir ne zamandır benim saçma sapan davranışlarım yüzünden yapa yalnız kalmıştı ?
Aferin elif adama zaten kendini çok zor affettirdin. Şimdi bir daha kızdır da tam olsun .. dediğim de öyle sert bir şeye çarpmıştım ki .. bir an dengemi kaybetmiş ve her nasıl olduysa yere doğru düşeceğime bir anda havalanmış ve kendimi muhteşem güzellikteki ela gözlere bakarken bulmuştum.
Şu an öyle bir haldeydim ki bundan bir hafta önce biri bana böyle bir duruma düşeceğimi söylese kesin kavga çıkarma sebebim olurdu.
Ben resmen şu an bulut beyin .. demir gibi güçlü kollarında havada süzülürken .. bulut bey bana hafifçe gülümsüyor .. oda en az benim kadar şaşkın görünüyordu.
Bir kaç saniye birbirimize şaşkınca baktıktan sonra bulut bey beni yere indirdiği an yüzümde yangın çıkmış gibi hissediyordum.
Çok utanmıştım ! Bir kaç saniye önce resmen adamın kucağındaydım yahu .........
Bulut kaçarcasına evden çıktığından beri .. sakinleşe bilmek için her yolu deneyen ateş sonunda kendi sinirine kendisi bile katlanamamış ve üstüne kısa kollu mavi bir gömlek ve siyah bir kot geçirdiğin de ayakkabılarını da giyip evinden çıkmıştı.O an nereye gideceğini bilemese de yürümeyi tercih eden genç adam derin bir nefes almış ve ayaklarının onu götüreceğini yere gitmeye karar vermişti.
Neredeyse on dakikadır beklememe rağmen hala kolaları getirmeyen elifi ciddi şekilde merak etmeye başladığım an daha fazla bahçede oturmak istememiş ve elifin yanına gitmeye karar vermiştim.
İlk başlarda kola katmasını sırf biraz yalnız kala bilmek için istesem de bir süre sonra elif bahçeye tekrar gelmedikçe içim de tuhaf bir endişe oluşmaya başlamıştı.
Aklıma sürekli ilk karşılaştığımız anki ağlaması geliyor o mutsuz ve üzgün gözleri kendi zihnimden bir türlü çıkaramıyordum ..
Daha fazla işkence çekmek istemediğime karar verdiğim an sonunda mutfağı bula bilmiştim.
Ama elif burada da yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...