Tuhaf kavga !

52 37 0
                                    

İlkim bu yaşadıklarına cidden inanamıyordu. Daha az önce bu itici adamı açıkça sevmediğini söyledikten sonra bir anda dengesini bulamamış ve yine o öküzün kucağına düşmüştü.

_ hadi ama şaka mı yapıyorsun küçük kız bu gün bu ikinci oldu.

_ bende sürekli sizin üstünüze düşmeye bayılmıyorum bayım.

O zaman neden sürekli kedi gibi üstüme tırmanıyorsun dediğinde ilkim kulaklarına kadar kızarmış olmalıydı sanırım.

Terbiyenizi takının .. 

O an ilkim ve ateş o kadar komik görünüyorlardı ki bulut gülmekten neredeyse çatlamak üzereydi.

Çocuk gibi atışan ikili hala birbirlerine yapışık duruyor işin komik tarafıysa kavga etmekten bu durumun farkına bile varamıyorlardı.


Bütün dağıttıklarını sonunda toplaya bilen elif derin bir nefes aldığın da iyicene sakinleşmiş normal haline geri dönmüştü.

Koltuğa kütük gibi yığıldığında yorgunluktan neredeyse ölmek üzereydi genç kadın.

Gözlerini bir kaç dakika dinlendirdikten sonra aklına tekrar kardeşi ilkim geldiğin de gözü anında saati bulmuş ve akşamın onu olduğunu gördüğündeyse oturduğu koltuktan nasıl ayağa kalktığını bilememişti.

O an ilkim için deli gibi telaşlanmaya başlamış o şerefsiz sapıkla konuştuktan sonra telefonunu nereye attıysa kardeşini araya bilmek için çılgınlar gibi telefonunu aramaya başlamıştı. 
En az on dakika aradıktan sonra sinirden delirmek üzereydi zavallı elif.

O aptal telefonu yer yarılmıştı da içine girmişti sanki.

Önün de iki seçenek vardı ya kardeşini sokak, sokak arayacak ya da bu gün saçma sapan sözleriyle kalbini kırdığı bulut beyin evine gidip ondan yardım isteyecekti. 

Düşündü, düşündü, düşündü .. ve sonun da kardeşinin her şeyden daha değerli olduğuna karar vermiş emin adımlarla bulut beyin evine doğru yürür olmuştu.

İlk başlarda sevimli ve samimi davranışlarıyla ilkimin gönlünü kazanan bulut şu an ilkimi gıcık ediyordu.

Bir yandan hemen dibindeki öküze laf yetiştirmeye çalışırken diğer yandan bulut nedense sürekli kahkaha atıyor ilkimin zaten gergin olan ruh halini daha da beter bir hale getiriyordu.

En sonunda iyicene sinir olan ilkim bu sefer buluta çemkirmeye başlamıştı.
Ama genç adamın sözlerini duyduktan sonra kesinlikle eğer yapa bilseydi buharlaşıp yok olmak isterdi.

_ ya yeter be adam gülmekten neredeyse çatlamak üzeresin hala katıla katıla gülüyorsun.

Peki güzel kız benim yerimde sen olsan gülümsemez misin ?

_ çok merak ettim bulut seni bu kadar güldüren şey nedir dediğinde alacağı cevabı duymamak için beşinci kattan atlaya bilirdi zavallı kız.

Hemen söyleye bilirim güzel bayan ...

Bulutun yine ilkime güzel bayan demesiyle ateş yine kükremeye benzer sesler çıkardığın da ilkim gözlerini devirmeden edememişti.

Adam gerçek bir ayıydı sanırsam çünkü resmen her an kükreye biliyordu.

Bir süre ilkim ve ateşe bakan bulut sonunda bombayı patlattığında ateş ilkimi resmen yere atmış ilkim se hem ateşe hem de kendine küfür etmeye başlamıştı bile.

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin