Gözlerimi tekrar hayata açtığım an ilk gördüğüm yaşlı doktorum olmuştu. Bana öyle içten öyle sevgiyle bakıyordu ki .. bir süre gözlerim ona takılı kalmış bana neden öyle baktığını düşünmüştüm.
Sonrasında elif günlerce başıma gelen her şeyi yavaş, yavaş anlatmış son bir yıldır komada olduğumu söylemişti.
Bir insan üç yüz atmış beş gün sürekli uyuya bilir miydi ? Ben uyumuştum.
Şimdiyse elif mutlulukla eşyalarımı topluyor etrafa adeta neşe saçıyordu.
_ yanına almak istediğin başka bir şeyin var mı ilkimim ?
Evet belki eski hayatımdan kimseyi hatırlayamıyordum ama elif bana öyle sevgi dolu bakıyor benimle öyle güzel ilgileniyordu ki .. onu sevmekte hiç zorlanmamıştım.
_ hayır elif .. sen zaten neleri alman gerektiğini çok iyi biliyorsundur.
Günler öyle hızlı geçmişti ki hastahaneden çıkma zamanım gelip çatmıştı bense deli gibi korkuyordum.
Geceleri hala türlü, türlü kabuslar görmeye de devam ediyordum üstelik.
Ama en kötüsü dün olanlardı .. başıma gelenleri düşünmek bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyordu.
Taburcu olmadan bir gün önce ....
Uyandığım andan beri her gece sürekli kabus gördüğüm için hemşirenin en az yarım saat başının etini yedikten sonra nihayet bana uyumam için ilaç vermişti.Başta her şey o kadar güzeldi ki uzun zamandır ilk kez her yarım saatte bir kalkmamış güzel bir uyku çekmiştim.
Ama sonra yine o tuhaf sesler yankılanmaya başlamıştı. Beni çağırıyor adeta bana sesleniyorlardı.
İnsan rüyasının içinde bile ürke bilir miydi ? Ben ürküyordum.
Bana seslenen o boğuk güçlü ses her an biraz daha yakınımdan geliyordu sanki.
Kaçmaya çabalıyordum ama tek yapa bildiğim kendi çevremde koşmak ve her an o sese daha da yaklaşmak oluyordu.
Daha fazla bu çıkmaza katlanamadığımı hissettiğim an günlerdir asla cesaret edemediğim şeyi yapmış ve avazım çıktığı kadar bağırmıştım.
_ siz de kimsiniz neden sürekli bana sesleniyor beni rahatsız ediyorsunuz susun artık !
Bütün sesler aynı anda kesildiği an derin bir nefes bile alamadan hayatımda gördüğüm en korkutucu yüze sahip genç bir kız karşıma çıkmıştı.
Gözleri sonsuz bir karanlığa mahkumdu sanki yüzünde sürekli yarıklar vardı ve yara izlerinden hala kanlar sızıyordu.
Olduğum yerde donup kalmıştım karşımda hayatımda gördüğüm en korkunç kız hafif dalgalanarak da olsa nefes almadan gözlerimin içine bakıyordu.
Giydiği kıyafet yırtık pırtık ve kanlı da olsa bir lise öğrencisiydi.
_ ya, yar, yardımmmm et.
Allah'ım dudakları bile kıpırdamamıştı karşımdaki kızın.
Ben ona korkulu gözlerle bakarken o bana beklentiyle bakıyor sanki beni korkutmaktan ürküyor gibiydi.
İlk başlarda çok fazla korksam da bir süre sonra sakin olmaya çalışarak da olsa nasıl diye sora bilmiştim.
Uyan ilkim uyan kardeşim biri yardım etsin hemşire, hemşire neredesiniz kardeşime bir şeyler oluyor !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...