Gizli sırlar !

82 36 0
                                    

Hadi be ihtiyar daha ne kadar uyuyacaksın saatler oldu ..

Uzun zamandır şeref beyi kendisine getirmeye çabalayan hermes' in sinirleri iyicene gerilmeye başlamıştı.

Ne kadar çabala sa da çocukluk arkadaşı bir türlü kendisine gelemiyor uyanamıyordu.

Yaşlı gözleri çaresizlikten yaşarmaya başladığı sıralarda şeref bey yavaşça gözlerini aralamaya başlamış çok fazla zorlansa da sonunda uyana bilmişti.

_ be, beni bu kadar sevdiğini bil, bilmiyordum be hermes.

Çocukluk arkadaşının sesini duyan hermes o an ne yaptığını hiç düşünmeden şeref beye sımsıkı sarıldığın da aralarındaki çatlaklardan biri daha kapanmıştı bile.

Hermes kalksana üstümden nefes alamıyorum ...

Şeref beyin çocuk gibi söylenmeye başladığını duyan hermes gülümseyerek çocukluk arkadaşının üzerinden kalktığın da ufak bir çocuk kadar keyifli ve mutluydu.

Dakikalardır içim içimi yiyor .. bir türlü cesaretimi toplayıp elife dışarı çıkmayı teklif edemiyordum.

Ne kadar zor ola bilir ki .. alt tarafı benimle biraz dolaşmak ister misin diye soracağım ...

Ama kahretsin olmuyor işte !

Küçük bir çocuk gibi oturduğum koltuğa kısılı kaldım. Eğer ateş şu an ki halimi göre bilseydi bana kesinlikle poposuyla gülerdi.

Karşımda oturan elif değilde başka bir kadın olsaydı eğer .. onunla doğru düzgün konuşmaya çabalamadan onu yatağa ata bilirdim ...

Ama elif o kadar narin o kadar güzel bir kadın ki .. Ona söyleye bileceğim en ufak bir yanlış söz onu benden kilometrelerce uzağa savura bilir. Bu da beni hiç olmadığım kadar ürkek bir adama çeviriyor.

Bu ürkek hallerim hiç benlik bir durum değil .. insan kendi kendisine yabancı kala bilir mi ?

Ben bu güzelliği tanıdığım andan itibaren bambaşka bir adama dönüştüm sanki !

Onun biraz olsun gülümsediğini göre bilmek için dünyayı tersine çevire bilirim.

Gerçek aşk böyle bir şey mi ??

İç şunu şeref ...

Hadi ama hermes daha kaç kez söylemem gerek iyiyim.

İyi falan değilsin tamam mı ..

Unutuyorsun sanırım hermes ama ben bir doktorum .. eğer kötü olsaydım ilk başta bunu kendim anlardım.

Kaç saattir bilincinin yerinde olmadığını söylememi ister misin ??

Hermes ten duyduğu son sözlere tam cevap verecekti ki aklına hermes' in evine gelme amacı gelmiş ve oturduğu yerden ani bir şekilde fırlamıştı.

Sen ne yapıyorsun ihtiyar keçi .. ben sana iyi değilsin diyorum sen ışık hızında ayağa kalkıyorsun derdin ne söylesene bir an önce diyar tarafı boylamak mı !

Yeter hermes .. bak benimle ilgilenmen çok güzel bir şey bunun için sana binlerce kez teşekkür ederim.

Bana teşekkür etme şeref .. sadece sağlığını koru .. bu gün ki gibi seni bir kez daha görmeyi bu yaşlı beden kaldıramaz.

Elimden geleni yaparım ... ama şimdi başka sorunlarımız var !

Başka sorunlar mı .. nasıl yani ?

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin