Umut ışığı !

55 37 0
                                    

Bende bilmiyorum ...

Hadi ama ilkim düşün o an yanında bile değilken seni nasıl hiç bilmediğim bir yerden kurtara bilirim ki ?

Neden anlamak istemiyorsun ateş .. bilmiyorum işte .. lanet olsun ki bilmiyorum !

_ tamam o zaman şöyle yapalım .. o anı detaylı bir şekilde düşünmeye çalış .. eminim bu sayede daha önce hiç fark etmediğin gerçekler gün yüzüne çıka bilir.

Bunu yapmak istemiyorum ..

Neden , neden yapmak istemiyorsun ?

Senin için ne kadar kolay değil mi .. bana yapmam gereken şeyleri söylüyor beni yönlendirmeye çabalıyorsun .. ama unuttuğun bir şey var o anı detaylı bir şekilde tekrar düşünmeye başlarsam o iğrenç yaratığı tekrar zihnimde görmek zorunda kalacağım !


İlkimin hayal kırıklıklarıyla dolu sesini duyan ateş kendi kendisine küfretmeden yapamamıştı.

Üstelik belkide ilkim haklıydı .. 

Neden ona yardım etmek için bu kadar çabalıyordu ki ?

Gözlerinde görüyordu küçük kızın hiç tükenmeyen ürkekliğini !

Diğer yandan sa ilkimin yaşadığı şeyleri duyduğu andan itibaren içinde önlenemez bir his oluşmuş ona yardım ede bilmek için sürekli değişik fikirler üretir olmuştu ..

Çünkü ilkim ne kadar narin görünse de aslında çok güçlü biriydi .. ve ne olursa olsun savaşmaya karşı koymaya devam ediyordu.


Ateşin sessizliğe gömüldüğünü gören ilkim yaşadıklarını daha fazla kaldıramayan bedeni yüzünden yavaş adımlarla ondan uzaklaşmaya başladığı sırada ateşin sözlerini duymuş ve olduğu yerde kala kalmıştı.

_ sen güçlüsün ilkim yener .. duydun mu beni ?

_ ben güçlü falan değilim ateş .. sadece ölmesi gerekirken yaşayan bir ucubeyim ! 

_ neden sürekli kendini küçük görüyor ve içindeki savaşçı ruhunu yenilmiş hale getiriyorsun.

Ateşin sinirle sorduğu soruyu duyan ilkim düşük omuzlarıyla  ateşe döndüğün de gözlerinde akmayan yaşlarla genç adama bakıyordu.

_ sen hangi savaşçı ruhundan bahsediyorsun ? Ben daha yirmi yaşındayım duydun mu beni sadece yirmi ..

_ istersen dokuz yaşında ol ilkim .. 

_ yeter ateş yaşadıklarım zaten koskoca bir saçmalıkken bir de seni dinleyerek daha fazla sinirlenmek istemiyorum.

_ göremiyorsun değil mi ?
_ neyi allahın cezası neyi ?
_ eğer düşündüğün kadar yenilmiş biri olsaydın şu an hayatta bile olamazdın.

Sen bir yıl boyunca komada kalmana rağmen hayatta sımsıkı tutunmuş yaşamaktan asla vazgeçmemiş güçlü bir kızsın ilkim yener.

_ ne yaşamak ama hayata döndüğüm andan beri tek yaptığım elimden geldikçe kendimle savaşmak oldu.

Sürekli bir yarış içindeydim sanki elifi araf ta ilk gördüğüm andan sonra uyumamak tekrar karanlık bölgeye gitmemek için sürekli kendimle savaştım. 

Doktorum şeref bey bana yardım ede bileceğini söylediğin de bu lanet olasıca güçlerden kurtula bileceğimi ummuştum ama sonuç ne oldu biliyor musun koskoca bir sıfır ..

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin