Eyvah aslı teyzem !

48 37 0
                                    

Ateş bir saattir nezarethane deyiz ve allahın bir kulu bile bizi kurtarmaya gelmedi farkın da mısın ?

Ateş kime diyorum abicim bu ne rahatlık. Sanki evimizdeymişiz gibi davranmayı keser misin artık ..

Ateşşşş cevap ver !!

Of be bulut ömrümü yedin yahu ....

Çüş be arkadaş beyimizin beynini yemişim .. ulan öküz herif bir saattir katır gibi anırıyorum neden cevap vermiyorsun ?

Bulutun liseli kızlar gibi çemkirmesini daha fazla kaldıramayan ateş oturduğu banktan yavaş bir şekilde kalkmış ve nezarethane de volta atmaya başlamıştı.


Ablam gözlerini açtığı andan itibaren tamı tamına bir saat geçmesine rağmen .. hala bu iğrenç yerde tıkılı kalmış bir şekilde oturmaktan bacaklarım uyuşmaya başlamıştı.

Sessiz ve sakin bir şekilde daha fazla oturmayı ve sorun çıkarmadan bu rezalet yerden bir an önce çıkmayı ne kadar istesem de bir türlü yatışmayan sinirlerim için elimden gelen hiç bir şeyim yoktu maalesef !

Benim çok daha önemli sorunlarım varken hiç bir şey yapmadığım halde yandaki öküzler yüzünden buraya hapsedilmiştim.

Ve kimseye haber de veremiyordum üstelik.

Hermes ve yaşlı doktorum kim bilir şu an beni ne kadar da merak etmişlerdi ?


Başımın ağrısı bir türlü geçmiyordu ..

Uyandığım andan itibaren sanki her an daha da yüksek bir şekilde ağrımaya başlamıştı.

Neye şaşırsam bilemez haldeydim ?

Ben hayatım da karakolun yoluna bir kez bile yaklaşmamış elif yener .. şu an kardeşimle birlikte bir karakolda nezarethane deydim.

Üstelik bundan sonra neler olacağına dair hiç bir bilgim de yoktu maalesef !


Nezarethaneye doğru yaklaşan hızlı ayakkabı seslerini duyan dörtlü merak içerisin de kapıya doğru döndüklerinde .. içeriye ellili yaşlarında sevimli bir kadın ve en az dört avukat girmişti.

İlk başlar da gördüklerinin bir kabus olmasını dileyen ateş bir kaç kez gözlerini kırpıp tekrar açtığın da karşısındaki kesinlikle aslı teyzesiydi.

Yüzü bembeyaz olan ateş işte şimdi yandık dercesine buluta baktığın da ne yazık ki bulutta en az ateş kadar beyazlamış ve ecel terleri dökmeye başlamıştı bile.

Tey, teyze senin ne işin var burada ?

Immm aslında iyi soru ateş .. inan bunu bende kendime en az on defa sormuşumdur.

Ama kahretsin ki her sorumun cevabı kesinlikle ateş ve bulutu kurtarmak için diyor ve ben delirmek üzereyim.

Aslı teyze .. inan bana açıklaya biliriz !

Ulan bir türlü büyüyemeyen haydutlar nesini açıklayacaksınız ..

Daha dün güle oynaya yemek yediğim biricik yeğenlerim bu gün nezarethane deler .. Avukatlarımız arayıp haber vermese benim dünyadan haberim yok ..

Hangi dangalak haber verdiyse ben onun taaaaa ......

Ateşşşş ! 

Aslı teyzesinin tıslayan sesini duyan ateş anında çenesini kapatırken .. yan nezarethane de her şeyi gören ve duyan ilkim kahkahayı basmamak için kendisini çok zor tutuyordu.

Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin