Bir kaç saniye birbirlerine şaşkınlık içerisinde baka kalan ilkim ve ateş .. aynı anda geri çekildiklerinde ilkim arkasına bir kez bile bakmadan kendi evine doğru koşmaya başlamıştı.
Bu, bu kesinlikle saçmalıktı ..
Aralıksız yağan yağmurun altında sırılsıklam olan ateşse o an hala kendine gelememişti.
Bir kaç dakika sonra iyice üşümeye başladığın da yavaş adımlarla evine doğru yürümeye başlayan ateş bu gece olanlara bir türlü inanamıyordu.
Bu kız onu öğle sinirlendiriyor öğle kızdırıyordu ki ateş olanları düşündükçe küfür etmeden duramıyor söylene söylene kendi evine dönüyordu.
İlkimse nefes nefese kendi odasına sonunda gire bildiğin de kalbi neredeyse yerinden çıkmak üzereydi.O resmen ilk gördüğü andan itibaren hiç hoşlanmadığı o öküzü öpmüştü. Gerçi yanlışlıkla olmuştu ama aptal kalbi bunu bir türlü kabul etmek istemiyor gibiydi.
Çalışma masasının sandalyesine sonunda yığıla bildiğinde sinirle kendine söyleniyordu.
_ aptal ilkim sadece yanlışlıkla olmuş ufak bir öpücük .. bu kadar abartacak ne var sanki diye bağırdığın da gökyüzünden öyle bir şimşek çakmıştı ki genç kız resmen korkudan yerinde zıplamıştı.
Bir kaç dakika korkulu gözlerle camdan dışarıya bakan genç kız sonunda kendisini toplaya bilmesi için sıcak bir banyoya girmeye karar verdiğin de .. özel çekmecesinden gerekli tüm eşyalarını alıp banyonun yolunu tutmuş .. kafasını toplaya bilmek için saatin kaç olduğunu hiç umursamadan yumuşak bir müzik eşliğin de banyoya girmişti.
Sessiz adımlarla çıktığı evden adeta bir deprem etkisi yaratarak geri dönen ateş o an kapıyı öyle bir çarpmıştı ki zavallı kapı neredeyse kirişlerinden sökülecekti.
Çok sinirliydi ateş bu öyle bir sinir diki kendine bile katlanamıyor kimseyi umursamadan gecenin bir yarısı avazı çıktığı kadar küfrediyor kendisine lanetler okuyordu.
Bu akşam o küçük kızla kavga ederken olan o şey .. ateşi sanki koskoca bir yanardağda olan volkan ateşine düşürmüş gibi yakmıştı.
Nefret ediyordu o küçük kızdan. Dudaklarındaki çilek tadından .. kendisine hiç susmadan korkusuzca diklenme sinden .. sinirliyken o uzun ve dalgalı saçlarının bir o yana bir bu yana sallanmasından her şeyden her şeyinden nefret ediyordu işte.
Odasına sinirle girdiğin de kapısını kapatmayı bile düşünmeden soyunmaya başlayan ateş yumruklarını öyle bir sıkıyordu ki direk banyoya yönelerek kaynar su eşliğin de banyo yaptığında canı yanmıyordu bile.
Silmek istiyordu aklından. O kızı bu gece yaşanan o lanet olasıca kazayı her şeyi !
Ama ne kadar çabalasa da hiç bir işe yaramıyordu.
Aklı sanki ateşi delirtmek ister gibi sürekli o anı tekrar, tekrar gözlerinin önüne getiriyor ateş ne kadar uğraşsa da hiç bir işe yaramıyordu.
İlkim de ateşten farksız değildi aslında. Kendisiyle ne kadar savaşsa da o öküzü düşünmeden edemiyor onu düşündükçe kafasını duvarlara geçirmek istiyordu.En az bir saat banyo da kendine gelmeye çabalayan ilkim sonunda banyosunu bitirip kendi odasına girdiği an aynanın karşısında yüzünü buruşturmadan edememişti.
Vücudu resmen yaşlı bir nenenin vücuduna dönüşmüşcesine buruş buruştu o an.
Biraz fazla kaldım sanki dediğin de kendi kendisiyle dalga geçen ilkim gülümsemeden edememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan gelen aşk !
Science FictionBundan sadece bir yıl önce biri bana diğer insanların asla göremeyeceği varlıkları göre bileceğimi söyleseydi o kişiye popomla gülerdim. çocukluğumdan beri en çok korktuğum varlık hayaletlerken ki onların var olduğunu asla düşünmememe rağmen deli gi...