Kalp sevdiğini bulur !

51 36 0
                                    

Bu gün kardeşime uzun zamandır iş yerinde olan rahatsızlığımı .. patronumun nasıl bir şerefsiz olduğunu ve tüm yaşadıklarımı anlatmak istemiştim .

Konuya nasıl gireceğimi bilemediğim için neşeyle geçen kahvaltı soframızda bir an da dünle ilgili konu açıldığı an aslın da tek derdim o adi herif yüzünden işten ayrılmak zorunda kaldığımı anlata bilmekken ..

İlkim tüm söyleyeceklerimi yanlış anlamış oturduğu yerde donup kalmıştı.

Hiç içimden gelmese de bu konuyu akşama ertelemeye karar verdiğim an. Tek düşündüğüm kardeşimi daha da fazla gerip üzmemekti.
Kardeşimle birbirimize sımsıkı sarılıp vedalaştığımız an da .. içimden bir yerleri tekmelemek ve avazım çıktığı kadar bağıra bilmek geliyordu.

Artık eskisi gibi rahat ve konforlu bir yaşantımız yoktu .. ve ilkim bunu hala bilmiyordu.

Aslında bu gün kahvaltı sofrasında her şeyi ilkim'ime anlatmak istemiştim.

Ama konu dünden açıldığı anda ilkim yan evde yaşadıklarını anımsamış ve yüzü tuhaf bir hale bürünmüştü. İlk başlarda kardeşimin neşesinin artık yerinde olmadığını neşeyle parlayan gözlerinin donuklaşmaya başladığını fark ettiğim de aşırı telaşlan samda onu sıkmak istemediğim için susmayı ve sakin olmayı tercih etmiştim.

Şimdiyse elimde tuttuğum koca gazeteyle iş ilanlarına en az bir saattir bakmama rağmen hala kendime göre bir iş bulamamış olmak beni neredeyse çıldırtmak üzereydi.

Mimarlığı birincilikle bitiren ben .. ilkim kaza geçirdiği an nasıl bir işte çalışacağımı asla düşünmemiş saatleri en kısa olan herhangi bir iş tercih etmiştim.

Çünkü çalıştığım kadar kendi kardeşimin de yanında olmam gerekiyordu.

En sonunda günde sekiz saatlik bir sekreterlik işi bulduğum da benden daha mutlusu yoktu.

Mimarlığı birincilikle bitirmiş olsam da çalışacağım yerin bir mimarlık şirketi olmaması beni asla üzmemişti. 

Şimdiyse sonunda ilkim hayata dönmüştü ve son derece sağlıklıydı .. ve ben o aşağılık heriften sonunda tüm hücrelerimle kurtulmuştum. 

Bir kaç dakika daha iş ilanlarına bakmaya devam ettikten sonra ev üstüme, üstüme gelmeye başlamış ve nefes alamaz olmuştum.


Saatlerdir ateşle köşe kapmaca oynayan bulut sinirinden kuduruyordu.

Ateş dün gece yaşadıklarını hala hazmedemediği için o küçük kız aklına geldikçe buluta saldırıyor bulutsa kovalandıkça kaçan ateş böcekleri gibi bir o yana bir bu yana kaçıp duruyordu. 

Bu durum başlarda bir hayli komikti. Bulut ateşten kahkahalarla kaçıyor en iyi arkadaşıyla da bir güzel dalga geçiyordu ama .. sonradan acı gerçeği fark eden bulut şimdi ateşi iyicene delirttiğini fark ettiği için her saniye kendisine sansörsüz küfürler armağan etmeden duramıyordu. 

Ne vardı yani bir kerecik şu koca çenesi susmuş olsaydı.

Ateş kırmızı görmüş boğalar gibi bulutu yakalamak için koskoca evin içinde hiç durmadan bulutu kovalarken bir başkası görse şaheserlik bir durumdaydılar. 
Daha fazla kaçmayı siniri kaldırmayan bulut kapıyı çarpıp sonunda evinden çıka bildiğin de .. 
Ateş buluta kükrercesine küfrediyor bir türlü sakinleşemiyordu.


Her zaman huzur bulduğum evim üstüme, üstüme gelmeye başladığı an .. kendimi nasıl sokağa attığımı bile bilmiyordum.

Kapıyı çarpıp bahçeye çıka bildiğim de gözlerim gökyüzünü bulmuş ve sımsıcak olan güneşe baktığım da gözlerimi sımsıkı kapatmış ve sakinleşmeye başlamıştım bile.

Bir kaç saniye sonra yan evden gelen kükremeyi duyduğum an korkudan bir an yerim de sıçra sam da .. söylene, söylene hızlı adımlarla kendi bahçesine çıkan bulut beyi gördüğüm an hissettiğim korku bir an da dağılmış .. yerine tarif edemediğim tuhaf bir duygu yerleşmişti.

Ona doğru baktığımı nasıl hissettiğini bilemesem de .. gözleri beni bulduğun da yüzündeki sinir yavaş, yavaş da olsa silinmeye başlayan bulut bey şimdi bana doğru geliyordu.


İlk tanıştığım andan itibaren nefret ettiğim kadın .. sonrasında tekrar karşıma çıktığın da bu durum beni hem çok kızdırmış hem de aşırı şaşırtmıştı.

Sonrasındaysa benden dilediği özürle ona olan tüm kızgınlığımı tamamen yok eden elif hanım şu an tam karşımda duruyordu.

Ona doğru emin adımlarla ilerlerken dün gece bahçede ettiğimiz kısa sohbet aklıma geldikçe ateşe duyduğum tüm sinir buhar olup uçmuştu sanki.

_ merhaba bulut bey ....

Sana da merhaba elif ..

Ona sadece ismiyle seslendiğim için şaşkınlık içerisin de bana bakan güzel gözlü elifi gördüğüm de gülmemek için kendimi çok fazla zorlamam gerekmişti.

Ama bende böyle bir adamdım işte. 

Sevdiğim insanlara resmi davranamazdım .. bu düşünceyle farkına varmadan kaşlarım çatıldığın da kendi kendime şaşırmadan edememiştim.

Elifi ne kadardır tanıyordum ki onu sevmeye başlamıştım. Üstelik farkında bile olmadan ?


Şaşkınlığını kısa süre içerisinde üzerinden atan elif .. bulut beye bakarken nedense diğer erkeklere gösterdiği aksi tarafını hissetmiyordu bile. O genellikle erkeklerden sürekli uzak durmayı tercih eden bir kadındı. Çünkü onun hayatındaki en önemli şey küçük kız kardeşi ilkimdi. Ama bulut beye bakarken hayatında ilk kez bir erkekten tedirgin olmuyor .. uzak durmayı tercih etmiyordu.  

Elif annesine tıpa tıp benzeyen güneşin en güzel tonlarını taşıyan sarı saçları ve denizleri bile kıskandıracak güzellik deki mavi gözleriyle adeta güzel bir meleğe benziyordu. 

Bir süre birbirlerine tarifi imkansız bakışlarla bakan şaşkın ikili bir kaç saniye sonra kendilerine geldiklerin de elif bulut beyi sallanan salıncağa davet etmiş ve içecek bir şeyler isteyip istemediğini sormuştu.

İçinden evet demesi için adeta yalvarıyordu genç kadın.

Nedenini bilemese de bulut beye bakarken nedense yanakları tuhaf bir şekilde kızarır olmuştu.

En az elif kadar kendi düşüncelerinden rahatsız olan bulutsa .. sırf bir kaç dakika yalnız kalıp kendine gele bilmeyi istediği için .. nazikçe kolanız varsa alırım demiş ve farkına varmadan çarpıkça gülümsediğinde elifi kalbinden vurmuştu.

Elif bulut beyin ona gülümsediğini fark ettiğin de kalbi öyle hızlı atmaya başlamıştı ki .. genç kız bulut beyin kalbinin sesini duymasından korktuğu için .. arkasına bile bakmadan hızla evine doğru koştuğun da nefes nefeseydi.

Arkasında kalan zavallı bulut sa o an ateşten sıkı bir yumruk yemeyi tercih eder hale gelmişti.

Bu kadın o kadar güzel ... o kadar narin ve masumdu ki .. bulut daha farkına varamadan kalbi elifi kendisine ait kılmıştı bile.


















Karanlıktan gelen aşk !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin