PART 10: یک حسادت ناگهانی

141 26 3
                                    


A SUDDEN JELOUSY 

CHAPTER 10


نانا صحبت میکنه،

لطفا یادتون نره روی ستاره ووت بزنین


(*راوی):

بعد از شنیدن حرف های کوک حس ارامشی ستودنی به روحش تزریق شد ولی با یاداوری حرفی که زده بود ادامه داد: جریان تلفن و محافظ چطور به ذهنت رسید آقای مافیا..!!!

جانگکوک خندید که یونا با لحنی بامزه پرسید : بهم نگو که وسط رابطه قراره بفهمم دکتری که عاشقش شدم شبیه سریال‌ها رییس یک باند مافیاییه؟؟

اینبار بلندتر از قبل خندید : نه نگران نشو، مطمئن باش من همون چیزی هستم که تو دیدی ولی خب بعضی چیزها رو هم ندیدی ، من رییس باند مافیا نیستم ولی به لحاظ موقیت اجتماعی پدرم امکاناتی هست که میتونیم استفاده کنیم ، تو که پدرمو خوب میشناسی؟؟

کمی فکر کرد: واقعا چطور یادم نبود؟؟اقای جئون پدر تو رییس گروه "جِی" هست که بیمارستان ما تازه بخش کوچیکی از اون گروهه درسته؟

- دیگه بهتره پیاده بشیم.

لحظه آخر دست یونا را میان دستان گرمش گرفت و با اعتماد به نفسی که در تُن صدایش بود گفت: یونگی هست ، منم هستم از چیزی نترس باشه؟

یونا سرش را به نشانه تایید تکان داد و همراه مردی که این روز ها عجیب معتمدش شده بود به سمت اداره پلیس هم قدم شد. دیگر خبری از آن دختر ترسو چند لحظه پیش نبود حالا قدم هایش را استوار تر برمیداشت چون باید به این وضعیت افتضاح غیر قابل فرار پایان میداد.

مقابل دختری ایستادند: چه کاری از دستم بر میاد؟

-برای صحبت با سرگرد مین اینجاییم..ممکنه بهشون بگین اقای جئون اینجا هستن؟

دختری که لباس فرمش ستاره هم نداشت اما به زیبایی در تنش نشسته بود حواس یونا را به خود جلب کرده بود پس با صدا شدن های پشت سر هم اسمش به جانگکوک نگاه کرد: بیا بریم تو.

دختر که نگاه خیره یونا را دیده بود لبخندی زد: همراهم بیاین.

با ورودشان یونا نیمچه لبخندی از سر استرس زد: سلام اقای مین.

- بالاخره یک نفر توی اداره من رو درست صدا کرد ، یاد بگیرین اقای جئون ،اقای مین.

کوک خندید و همراه یونا روی صندلی های مقابل میز یونگی نشستند؛ یونگی پرونده را باز کرد و فرم هایی را از داخلش به دست دختری که انگشتانش یخ کرده بود داد، اما سر انگشتانش نمیتوانست گرمی کاغذ تازه پیرینت شده را حس کند که مخاطب سرگرد رو به رویش قرار گرفت: این فرم ها رو پر کن تا ما بتونیم اظحاراتت رو ثبت کنیم ، کوچکترین چیز هایی هم که فکر میکنی مهم نیست رو برامون بنویس هر چیزی توی این نوع پرونده ها میتونه مهم باشه!! کوک تا بنویسه بیا بیرون کارت دارم.

╰┈➤ 𝙋𝙖𝙞𝙣𝙠𝙞𝙡𝙡𝙚𝙧  (𝘚𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 / 𝘚𝘰𝘱𝘦 )  مُسَکِن ˚₊· ͟͟͞͞➳❥Where stories live. Discover now