Rozdział 28

333 16 9
                                    


Hermiona

Kochaj się ze mną - Aleksander szepcze w moje usta.

Przymykam z błogością oczy. To zdanie, wypowiedziane seksownym, ochrypłym głosem jest czymś, czego pragnęłam od dawna.

I choć bardzo chciałabym się zgodzić...

- Nie mogę, nie dziś... - mówię nieśmiało, przepraszającym tonem.

- Masz okres? - dopytuje.

- Nie... - czuję róż pokrywający moje policzki, na szczęście Aleksander tego nie widzi zajęty lizaniem mojej wargi.

- Nie jesteś pewna czy tego chcesz?

Uśmiecham się w jego usta.

- Chcę, bardzo chcę.

- To dlaczego?

Odrywa się od moich warg i spogląda w moje oczy.

Rumieniec na moich policzkach pogłębia się jeszcze bardziej.

- Jestem spocona i śmierdząca...

- Tylko troszkę - śmieje się zatapiając swoją twarz w zgięciu mojej szyi i całując mnie w obojczyk - Jeśli to jedyny powód twojej odmowy to mam w takim razie propozycję. Ja zamówię nam coś na kolację, a ty w tym czasie się wykąpiesz. Później możemy coś obejrzeć albo zagrać w Monopol...

- Kusisz...

- Hm... - wilgotnymi od pocałunków ustami dociera do mojego czułego punktu za uchem i skubie je delikatnie zębami.

Skurcz przyjemności rozchodzi się po całym moim ciele.

Nie jestem w stanie mu odmówić.


Wchodzę do łazienki. Byłam tu nie raz i nie dwa, ale nigdy nie po to, aby się kąpać.

Dreszcz przyjemności oraz podniecenia połączony z lekkim strachem i niepewnością przechodzi przez moje ciało.

Co jeśli uzna, że nie jestem w tym dobra? Nigdy nie powiedział mi wprost z iloma kobietami sypiał, a ja nigdy o to nie pytałam ale domyślam się, że trochę ich było. A ja? Mam za sobą kilka prawdziwych stosunków z równie niedoświadczonym jak ja nastolatkiem i jedną seksualną, mega żenującą wpadkę z innym chłopakiem, również nastolatkiem.

A dziś będę się kochać z doświadczonym, dojrzałym mężczyzną.

Jak robią to doświadczeni mężczyźni? Będzie jak na filmach porno? Czy może jak w książkach? Użyje lubrykantu? Dotychczas był niezbędny, bo inaczej czułam okropny ból. Podczas naszych pieszczot co prawda zawsze robiłam się mokra, ale czy to wystarczy? Z poprzednimi nie wystarczało. Przejdzie od razu do setna, czy może najpierw będzie gra wstępna? Czego po niej oczekuje? Czy powinnam wziąć go do buzi? Jak to zrobić? Pojęcia nie mam, ponieważ nigdy tego nie robiłam. Na większości filmów w internecie wygląda to co najmniej obrzydliwie i nie jestem pewna czy się nie porzygam w trakcie...

Szlag.

Tak długo czekałam na tą chwilę, a teraz jak już nadeszła czuję się kompletnie nieprzygotowana.

Z tymi myślami powoli się rozbieram i wchodzę pod gorący prysznic.

Bardzo się staram nie panikować, ale ciężko mi to idzie.

Jak to w memach o typowych mężczyznach znajduję tylko jeden produkt, który według producenta można używać jako żel pod prysznic, szampon do włosów a nawet jako odżywka.

Przyjaciel mojego tatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz