Araz Emirzahoğlu;
Sakin olmalıyım...
Sakin olmalıyım...
Sakin olmalıyım...
"Araz, yapabilir miyiz?" Arat'ın sorusuyla ona döndüm.
"Bilmiyorum." Bir kaç adım ilerimizde bekleyen askerlere baktım. Hadi inşallah! Gözlerim bu sefer yanımızda oturan Can'a kaydı. İyi mi lan bu çocuk?!
"Can, iyi misin lan sen?"
"Değilim kuzi, değilim!" Babam, annem, amcam ve yengem geldi yanımıza.
"Can, iyi misin lan sen?" Dedi amcam. Can tepkisizce suratına bakınca yengem yanımıza oturdu.
"Annem? Sakin ol, çok çalıştınız. Kazanacaksınız istediğiniz yerleri."
"Aynen öyle çocuklar, daha dün konuştuk!" Dedi bu sefer babam. İnşallah baba! Öğrenciler içeri girmeye başlayınca üçümüzde ayaklandık hızla.
Hadi bakalım!
Can bizimle kafa tokuşturmuş çıkışa doğru ilerliyorken amcam kolundan yakalayıp ensesine yapıştırdı sertçe.
"Oha! Kafam yerine geldi lan! Şu an Einstein gibiyim yemin ederim! Ver baba, şu elini öpeyim!" Dediğinde amcam Can'ı bize doğru itti.
"Sen şu sınava gir sonra öpersin elimi, babacığım. Hadi!" Üçümüz binaya ilerlerken Can aramıza girip mükemmel ötesi hayallerini anlatmaya başladı.
"Düşünsenize, siz asker olmuşsunuz. Ben daktır, siz vuruluyorsunuz ve ah çekiyorsunuz, keşke daktır Can olsaydı yanımızda, diye!"
"Niye dağın başında senin ahını çekeyim, Can?" Dedim değişik değişik bakarken.
"Bende havada olacağım, Can. Hatırlatırım kardeşim." Diyen Arat'la Can ters ters baktı suratımıza.
"Sizle de hayal kurulmuyor ha!"
"Sen altı yıl dayanacak mısın lan?" Dediğimde göğsünü kabarttı.
"Dayanırız, kardeş!"
"Altı yıl tıp seçmen mükemmel ötesi bir seçim, dört yıllık tıp bölümleri de var ya." Dedi Arat, ona dönüp sırıtarak göz kırptı.
"Zevk meselesi, koçum. Yarın bir gün sadece bana randevu aldığınızda görüşürüz."
"Alırız almasına da, kadın doğum seçmezsen tabii." Dediğimde güldük birlikte.
"Yok, beyin cerrahı olacağım kanka. Bakayım var mı, yok mu beyniniz." Göz devirip ayrıldık, hepimiz başka sınıfta olacaktık...
Yerimi bulmuş, oturmuştum.
Bir süre sonra önüme koyulan kağıtlarla derin bir nefes aldım.
Gazamız mübarek olsun bakalım...
≠
Binadan çıkınca Can ve Arat'la karşılaştım, göz göze gelince güldük hep birlikte. Bu gülüşlerine göre hepimizin ki çok güzel geçmişti demek ki!
"Oğlum, çok iyi geçti lan!" Dedi Can.
"Benim ki de öyle vallaha!" Dedi Arat. Babamların yanına geçtik.
"Ben size ne dedim dün?" Dedi babam. Güldük.
"Hadi bu güzel geçen sınavınız hatırına yemek yemeye gidelim. Abilerinizi de arayalım, müsaitseler geçsinler onlar da."
Şu Uğur ve Yalın malı bile moralimi bozamazdı bugün.
O kadar mutluyum!
O kadar huzurluyum!
O kadar heyecanlıyım!
Bugün bizden iyisi yoktu vallaha!
Arabalara binince çıktık yola.
Sonuçları beklemek kaldı sırada, istediğimiz yerler çıkarsa Arat'ın elini tutup horon tepmezsem adım da Araz değil amına koyayım!
≠
DÖRT BÖLÜM KALDI FİNALEEE
MDMSMFMSKFÖSÖÖS
O SIRADA OKURLAR
😢😤😭😡
VE BEN
💖💖🧚🏻♀️🧚🏻♀️💅🏻💅🏻🎀🎀🫀🫀🌸🌸🌺🌺
MFMSMFMSMDMMSÖS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘈𝘳𝘢𝘻 𝘐̇𝘭𝘦 𝘈𝘳𝘢𝘵 (𝘎𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬 𝘈𝘪𝘭𝘦𝘮) ✅
Random"Bak Arat... İyisin, hoşsun, şu dünyadaki herkesi alabilecek geniş bir kalbin var ama bu dünya o dünya değil kardeşim. Anlıyor musun? Kimsenin kimseye eyvallahı yok Arat. Ulan boşuna dememişler bu hayatta babana bile güvenmeyeceksin diye!" "Tamam...