Четирите братя се бяха събрали на тяхното място за срещи. Бяха се наредили около каменната пейка, върху която лежеше разпъната карта. На земята до тях стояха торбите им с храна, вода и оръжия. Четиримата се взираха в образите, нарисувани на пергамента, и мълчаха. Всеки чакаше другия да каже нещо или да получи прозрение свише.
- Всички се съгласихме да отидем да преговаряме със стихиите, обаче как да стигнем до тях?- попита Лемурий накрая, чешейки главата си.
- Не знам, Атлант даде идеята. Вероятно той ще знае- отвърна скръстил ръце Нором. Раздразнението си личеше в гласа му.
- Маи, нали ти беше чувал за някакви хора, тръгнали да говорят със стихиите?- попита отново вторият брат.
- Да ти приличам на компас?- отвърна братът.
- Ау, гледай ти, господин Спокойствие май не е толкова спокоен вече!
- Стига си го дразнил, Нором- Атлант спря всякакви дразги между братята си и се изправи.- Имам идея къде да отидем. Стихиите са божества, нали?
- По тази логика трябва да са около нас- изтъкна Нором.
- Да отидем в някой техен храм?-предложи Лемурий.
- Маи, я вземи пренеси някого в жертва, може стихиите да дойдат да ти благодарят. Пък и ще са по- разговорливи- вметна заядливо най- малкият брат.
- Ще пренеса теб в дар, Нором!- ядоса се Маи и скръсти ръце на гърдите си.
- Ако и двамата не млъкнете ще отидем само аз и Лемурий!- гласът на Атлант беше толкова строг, че накара всички да млъкнат.- Отиваме тук!- и заби пръста си в една точка.По- малките му братя се надвесиха отново над картата. Пръстът на Атлант беше забит в точка, намираща се на друга земя. Голям воден басейн разделяше земята, на която се намираха и другата. Щяха да пътуват дълго дотам, но един въпрос напираше между тях. Защо точно там?
- Какво има там?- попита Лемурий.
- Изворът направен от самата стихия Вода. Там трябва да отидем, за да говорим със стихията.
- Мисля, че този път ще се съглася с Лемурий, братко- поклати глава Нором.- Според мен не е нужно да ходим толкова далеч. Може би от всеки храм ще можем да говорим със стихиите.
- Да не те е страх, Нором- възползва се от ситуацията Маи, за да дразни малкия си брат.
- Атлант, имам друга идея- намеси се Лемурий, напълно игнорирайки дразгата между братята си.- Ами този вулкан?
- Никакви вулкани!- извика Маи зад тях.- Имате ли представа какво може да направят стихиите с вулканите? Ще ни изпепелят като едното нищо! Вижте Нором- живее близо до вулкан и съвсем е откачил.
YOU ARE READING
Елеонор: Мъката на затворниците
Mystery / ThrillerНякога живяли четирима братя- велики мъже, които докарали просперитет на народите си! Превърнали ги в цивилизации! Четирима мъже, които били достатъчно смели, за да се опълчат на стихиите, и да сключат сделка с тях! Сто години живяли в мир... но се...