26 глава

6 2 0
                                    

   Зара, или както беше името, което тя сама си избра- За Ра, седеше на пода в една от тренировъчните зали в Сърцето. Тренировката я беше изморила физически, затова дишаше по-тежко. Истината беше, че отвъд физическата умора... се чувстваше... как се чувстваше? Предадена? Ядосана? Разгневена? Подразнена?

   Напълно знаеше, че Джейк беше симулирал болка в главата и унасянето в сън. Боже, той точно нея ли се опитваше да заблуди?!

   Нещото, което я притесняваше, бяха собствените 'и чувства. И по-точно наличието на такива. С Джейк бяха любовници отдавна, но тя беше известна с нещо, което я караше да бъде горда от нея самата- беше студена. Не проявяваше чувства или топлота. Нямаше онази италианска пламенна нотка, която притежаваха наемниците Марвън; емоциите на Деб, чеченският бензин в жилите на Звярът. Нищо. Тя беше един леден блок. И беше доволна от това. Животът я беше научил да се доверява малко и да не се привързва към никого. Беше я научил, че никой не заслужава нежност и че животът е груб и нечестен. И за да оцелееш, трябва да си силен и коравосърдечен! Да не проявяваш емоции, защото емоциите не винаги са нещо хубаво!

   И какво се беше случило?

   Къде се бяха объркали нещата?

   Да, с Джейк нямаха сериозни отношения. Не можеха и да имат. И за нея никога не е било проблем, че той е имал сношения с други жени. И тя имаше с други.

   Но го забеляза, когато той видя Елеонор Бикет в затвора в Австралия. Беше се вкопчил в ръката 'и, търсейки подкрепа. Беше паднал на колене, сякаш ставаше свидетел на чудо. Той имаше чувства към нея! И те си проличаха. Тогава усети нещо в гърдите, подобно на стомашни сокове, които се качват нагоре по хранопровода. О, какво удоволствие 'и достави тогава да я издебне и да забие онази спринцовка във врата 'и. И най-изненадващо той настоя Бикет да се транспортира в неговото купе. Това беше дразнещо, прие го все пак. Но беше пламнала, когато ги видя в купето му. Той- притиснал нея към стената. Тя- с онзи влажен поглед. Устните 'и бяха леко разтворени. Тежкото дишане. Щеше да я целуне! Това я ядоса толкова много!

   В гърдите 'и се появи едно силно собственическо чувство към Джейк, каквото не беше изпитвала преди.

   Някак каквото и да правеше, колкото и да се стараеше, не можеше да избие нейния образ от неговата глава. Да, можеха да мачкат чаршафите с часове, но, я, изненада, физическото съприкосновение не отслабваше силата на емоционалната привързаност между двама души. Той имаше чувства към Елеонор Бикет, независимо от усилията 'и. Независимо от неговите опити да го скрие. Ужасното беше, че дори когато му беше казала, че е спала с Ригел, това по никакъв начин не го засегна. Беше му намекнала, че иска него, и съжалява, че не им е позволено да се обвързват- той само се усмихна!

Елеонор: Мъката на затворницитеWhere stories live. Discover now