Елеонор въздъхна. Екипът 'и около нея жужеше и допиваше сутрешното си кафе. Обсъждаха легендата за четирите братя, Джъстин ръкомахаше и отговаряше на въпроси. Това, коеято я тревожеше, беше не реакцията на Тара, а това, че не знаеше как точно да 'и помогне, за да изгради връзка с пръстена си. А дали изобщо всичко опираше до връзката с пръстена? Замисли се за всеки по- специален момент, откакто получи пръстена от баба си. Замисли се и за преживяването си от другата страна. Заигра се с думите на Атлант.
- Eл... Ехо. Къде се отнесе?- една ръка се размаха пред лицето 'и. Джъстин я гледаше загрижено.- Фродо, тук ли си?
- Да, Самуайз. Бях се замислила. Е, какво правехте докато мен ме нямаше?
- Преди няколко месеца щях да кажа, че сме си живели живота- отговори Никълъс.- Истината беше, че... нещата не вървят по същия начин без теб!
- Ник, това е най- милото нещо, което някога си ми казвал!- отвърна наследницата на Атлант. Беше изненадана от този изблик на сантименталност.
- Освен това Тара започна да ме учи как се борави с тези- ентусиазирано продължи ариецът и извади един сай. Малкият тризъбец беше победоносно вдигнат, така че всички да го видят.
- Знаеш, че това не е да си правиш сандвичи, нали?- вдигна вежда Елеонор.
- Не можа ли и ти да кажеш нещо мило?- нацупи се Ник.- Аз тук държа речи, разкривам всеобщите ни чувства, а ти!Всичко това беше казано на шега, но със сериозно изражение.
- Това, което правихме, беше да разработим плана за открадването на черепите, както го беше замислила първоначално.- Заговори Лиза.- Боб Блейк беше порядъчно отзивчив.
- Даже прекалено отзивчив- вметна маят.
- Също така Сара и Джей следяха и записи от камерите в Сан Хуан, за да видят какво е станало с теб- довърши Лиза.
- Ако те бяха отвлекли в Китай, нямаше да има проблем, но в Пуерто Рико нямат навика да слагат камери на всеки ъгъл- поклати глава Джъстин.
- Как се спаси от напалма?- попита Лиза.
- От кое?- Елеонор направо се задави с думите.- Напалм? Като онова, което е силно взривно вещество?!
- Да. Онова, което прави голямо "Бум". Не знаеш ли, норомбите бяха поставили напалмови бомби? Взривиха целия център. На мястото, където се би с Джулия Марвън нямаше нищо останало, сградите бяха разрушени.- Ник обясни. Джъстин мълчеше. Тръпнеше да разбере какво се беше случило в онези минути, след като беше напуснал капитана си. Пръстите на дясната му ръка несъзнателно се свиха в юмрук. Ник снижи глас.- Доста време те търсихме под отломките.
YOU ARE READING
Елеонор: Мъката на затворниците
Mystery / ThrillerНякога живяли четирима братя- велики мъже, които докарали просперитет на народите си! Превърнали ги в цивилизации! Четирима мъже, които били достатъчно смели, за да се опълчат на стихиите, и да сключат сделка с тях! Сто години живяли в мир... но се...