9 глава

6 3 0
                                    

   Елеонор Бикет падна на пясъка на колене и длани, и повърна. Тъй като стомахът 'и беше напълно празен, стомашните сокове изгориха целия 'и хранопровод. Поне горчивината в устата 'и от това беше по- поносима, от горчивината заради Джейк. И горчивината от делата 'и. Вълните се разбиваха зад нея и местеха черната 'и рокля. Пръстите 'и се заровиха в пясъка. Вдигна главата си и погледна напред. Пред нея лежаха тела. По- лошото, повече от половината от тях бяха мъртви. Останалите бяха с почупени ребра, носове, крайници. Имаше и няколко превърнати в живи факли. Да, те наистина се опитаха да я нападнат, убият и изядат. А тя наистина им показа, че не е съгласна с това.

   От гърдите на някои от труповете стърчаха я копие, я костен нож. Други бяха напълно обездвижени, но живи. Очите им шареха наоколо в пристъп на паника, тъй като беше използвала дим мак, и натискайти определени точки от телата им за конкретно време, можеше да ги парализира. Но най- лошото се случи, когато по време на битката, вождът се хвърли върху нея. Повали я на пясъка и рани ръката 'и. Беше я хванал за косата и държеше раменете 'и, докато другите островитяни се опитваха да обездвижат тялото 'и. Борбата беше неуспешна. Ръката му се премести на гърлото 'и и натисна, докато другата вдигна костния нож.

   Елеонор извика колкото можеше и сви ръката с пръстена в юмрук. Кръвта от дланта 'и докосна пръстена, и тя я размаза по кристала с палец. Всичко, което имаше, беше една секунда, в която ножът започна да пада към гърлото 'и. Очите 'и започнаха да светят, което уплаши островитяните и те се отдръпнаха от нея. Вождът отскочи от нея, изпускайки върху пясъка ножа. Пръстенът също светеше, нямаше нужда дори да го поглежда. Усещаше го. Тя се изправи на крака, а с нея и пипала от водата, които се замятаха във въздуха. Косата 'и се надигна и започна да се движи, сякаш тя самата се намира под вода. Островитяните, затаили дъх от уплаха, правеха бавни крачки назад. Вдигаха копията си, за да се защитят от това митично същество, пред тях.

   Няколко мига тишина. Няколко мига... нищо. А след тях...

   Цялата душевна болка, която беше изпитала. Всички преживени емоции взеха превес. Елеонор закрещя, а от пипалата се изтреляха ледени остри ками, които се забиха в хората. Една след друга. Една след друга. Кръв оплиска целия плаж. Островитяните запищяха от ужас. Наследницата на Атлант се обърна към вожда. Страх беше изменил лицето му. Мъжът побягна, препъвайки се в пясъка, към гората. Търсеше спасение от демона, който стоеше пред него и караше океана да се надига и атакува като чудовище. Нямаше да го намери! Няколко пипала се стрелнаха към него, усукаха се по крайниците му и го вдигнаха във въздуха. Викът му беше заглушен от друго, което се уви около главата му. А след това пипалата се отдръпнаха, всяко в своята си посока, и разкъсаха човека на парчета!

Елеонор: Мъката на затворницитеWhere stories live. Discover now