Capitolul 20

663 63 40
                                    

ㅤLuminile orbitoare îmi intrau în ochi la încercarea de a-i ține deschiși și m-am încruntat slab, făcând un efort să-mi mențin pleoapele deschise

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ㅤLuminile orbitoare îmi intrau în ochi la încercarea de a-i ține deschiși și m-am încruntat slab, făcând un efort să-mi mențin pleoapele deschise. Eram copleșită de o stare de moleșeală extremă, paralizie chiar, și abia am putut distinge forma surorii mele așezată pe un scaun din apropierea patului meu.

ㅤAm vrut să-i vorbesc, dar gâtul îmi era foarte uscat și starea de slăbiciune era atât de gravă că am putut doar să deschid gura slab și să mormăi fără putere. Spre mirarea mea, Sylvia m-a auzit și capul ei s-a ridicat alert, izbindu-mă cu o fericire la care nu mă așteptam când m-a surprins că mă uit la ea.

ㅤ— Clarissa! a exclamat și s-a ridicat, repezindu-se la patul meu și prinzându-mi mâna între ale ei pe care a sărutat-o cu putere. Mulțumesc, Doamne! a continuat și m-a făcut chiar mai confuză decât eram. Pulsul mi-a accelerat când a început să verse lacrimi. Te-ai trezit... Doamne, te-ai trezit! părea că conștientizează tot mai mult și s-a dat în spate. S-a trezit! a început să strige și am urmărit-o amețită cum fuge spre ușa deschisă, se oprește în pragul ei și o ia de la capăt. Cineva să vină aici, s-a trezit! Mamă, sora mea s-a trezit! Clarissa e trează, a vrut să vorbească! era din ce în ce mai fericită și ușurarea ei mi-a făcut lacrimile să se instaleze în colțurile ochilor.

ㅤPentru că nu înțelegeam nimic din ce se întâmplă.

ㅤAuzeam acest bipăit continuu enervant și îmi era prea greu să-mi mișc capul să identific de unde provine; o panică m-a cuprins când nu pricepeam de ce îmi este atât de dificil să-mi mișc corpul. Eram într-o ceață completă. M-am trezit cu mama lângă mine, având un zâmbet ușurat pe buze, și m-am strâmbat puțin când mi-a sărutat o tâmplă. Am încercat să trag de mine și să mă ridic, dar m-a oprit și am privit-o rătăcită.

ㅤ— Nu te forța, suflețel, mi-a zis ea pe un ton blând, trecându-mi degetele ei fine prin păr. O să te rănești și o să-ți desfaci cusăturile.

ㅤCusăturile?

ㅤMi-am coborât privirea de-a lungul corpului meu, dar pătura pe care o aveam de la mijloc în jos nu mă lăsa să văd nimic. Dar puteam simți. Simțeam oxigenul pe care eram obligată să-l inspir în plămâni cu ajutorul canulei nazale, simțeam bandajul din jurul abdomenului meu, cât și pe cel din jurul gleznei și picior. Începeam să disting tot mai multe lucruri; decorul era complet alb, aparatul de lângă mine bipăia din cauza pulsoximetrului care-mi stătea pe deget și aveam o branulă în mâna stângă prin care curgea conținutul perfuziei în vene. Am realizat că nu eram deloc unde credeam eu. Nu, nu eram acasă.

Eram într-un nenorocit de spital.

ㅤAm privit cruciș medicul de vârsta tatălui meu care s-a grăbit înăuntru împreună cu alte două persoane și m-am încruntat când a început să se uite la mine de parcă eram o maimuță cobai și mi-a studiat valorile de pe ecran. Când a terminat cu tot ce făcea el acolo, a venit în dreptul meu și a zâmbit, aplecându-se cu un băț luminos pe care mi l-a deschis direct în ochi și m-a făcut să mă feresc de intensitatea lui.

Strigă-mi numeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum