ㅤBrunetul s-a uitat la mine cu o bănuială pe care am putut s-o văd în ochii lui negri, deși se voia ascunsă, dar n-a pus întrebările pe care mă așteptam să le primesc din partea lui și a aprobat print-un gest slab, dar ferm din cap.
ㅤEram prea tulburată ca să mă gândesc prea mult la cum se văd toate astea prin ochii lui și cât de greșit mă port față de el, după ce eu l-am sărutat. Trebuia să fie confuz și poate supărat.
ㅤM-am îndepărtat cu pași alerți spre holul care ducea la baie și, implicit, la ieșirea din spate. N-am luat deloc în seamă avertismentele neîncetate din expresia lui Xander când l-am depășit ca o furtună și nu m-am gândit la ele a doua oară când am ieșit afară, mărind pasul spre aleea principală. Am reușit să-l observ pe Abel înainte să cotească la dreapta și am oftat adânc, putând să-i resimt furia și de la distanța asta.
ㅤAm început să alerg ca să-l prind din urmă.
ㅤ— Abel! am strigat când l-am văzut din nou în fața mea, mergând precipitat, gata să-și verse nervii pe oricine ar fi îndrăznit să-i stea în cale. Accidental sau nu. Așteaptă! am grăbit ritmul, impulsionată de toate acele stări pe care le-a trezit Raven cu vestea sa.
ㅤEram sigură că m-a auzit, modul în care s-a oprit pentru o fracțiune de secundă, de parcă i s-a părut că aude o nălucă, l-a demascat și dacă voia să mă ignore. Tonul meu nu l-a îndulcit și nici nu avea cum, nu era nicidecum înduioșător; nu căuta iertare sau înțelegere. Nu se punea problema de rugăminți. Era asertiv; încărcat cu furia care-l măcina și pe el.
ㅤParcă în ciuda mea, a început să meargă mai repede și am suflat zgomotos, exasperată de purtarea lui. Doar nu avea de gând să mă facă să alerg după el în tot centrul? N-ar fi făcut-o, știa că aș înceta să-l urmez. Întărâtată, am mărit viteza și n-am cedat până n-am reușit să mă apropii suficient de el ca să-l înșfac de braț și să-l trag cu putere înapoi, izbindu-mă de ochii lui scăpărători de flăcări. Eram atât de amorțită de adrenalina care mi-a invadat corpul și furie încât nu simțeam oboseala după toată alergătură și niciun strop de teamă pentru reacția pe care ar putea-o avea Abel.
ㅤNu mi-a zis nimic, mi-a aruncat o privire greu de digerat, în timp ce mușchiul maxilarului său continua să zvâcnească și și-a smucit brațul din mâna mea, ca și cum atingerea mea i-ar fi provocat durere, încercând să plece din nou.
ㅤNu l-am văzut niciodată atât de supărat. Atât de... întunecat. N-am văzut nimic în chipul lui din Abel pe care-l cunosc eu, iar asta mi-a făcut stomacul să se strângă incomod, ridicând un nod în gâtul meu. Au dispărut când i-am auzit vocea lui Raven în capul meu din nou și am pășit hotărâtă, împiedicându-l să se distanțeze prea mult.
ㅤDe data asta a răsuflat iritat și s-a întors către mine, atât de aproape că ne-am fi putut izbi unul de celălalt. Respirația mi-a sărit o măsură când i-am inhalat mirosul specific de parfum cu accent de lămâie și am sperat că n-a observat când am luat aer în piept.
CITEȘTI
Strigă-mi numele
Romance„- Strigă-mi numele, Abel! Să-mi strigi numele când vei înțelege că eu am fost singura care te-a iubit cu adevărat! Strigătele mele s-au pierdut în liniștea și frigul nopții, la fel cum pașii lui se pierdeau în asfalt și-l îndepărtau tot mai mult de...