ㅤDe mai bine de o oră încercam să mă concentrez și să termin de învățat capitolul, ca să fiu sigură că voi fi pregătită pentru examene, dar Kai, cu privirea lui insistentă, îmi făcea imposibilă orice tentativă. Era vina mea; n-ar fi trebuit să aleg să învăț la masa din sufragerie.
ㅤMi-am dat șuvița rebelă după ureche și am oftat adânc, sprijinindu-mă de spătarul scaunului, cu privirea fixată pe brunetul care nici măcar nu mai încerca să ascundă că mă studiază.
ㅤA zâmbit și și-a mutat privirea spre televizor, făcându-mă să-mi dau ochii peste cap. Am decis să mă întorc la învățat, ignorându-l, deși simțeam cum mă fixează în continuare. Privirea lui se înfigea în mine ca mii de ace încinse.
ㅤ— Ar trebui să-ți cauți un hobby, i-am spus rece, ignorându-i râsul. Începi să devii înfricoșător.
ㅤ— Tu, speriată? a râs el, iar eu mi-am arcuit o sprânceană ridicând privirea în ochii lui. De fapt, eu ar trebui să fiu speriat. N-am mai întâlnit pe cineva atât de tăcut, și mă tot întreb..., a spus, schimbându-și poziția pe canapea, cu bărbia sprijinită în antebrațele împreunate de pe cotieră. Ce naiba se învârte în mintea aia a ta? a continuat, iar eu am pufnit ironic. Poate că plănuiești să mă omori în somn. Te-aș crede în stare de așa ceva.
ㅤAm zâmbit vag și mi-am ridicat privirea încet, poate mai încet decât ar fi trebuit, până ce ochii mei s-au întâlnit din nou cu ai lui.
ㅤ— Crede-mă, Kai, nu îți dorești să afli.
ㅤOchii lui m-au cântărit, căutând și cel mai mic semn din partea mea, dar nu exista niciunul. Amorțeam pe dinăuntru mai mult cu fiecare zi care trecea și, în același timp, îmi simțeam inima cum pompează sânge dureros. De fapt, corect ar fi să spun că amorțeam pe exterior, lăsând masca pe care o antrenez de mai mult timp decât îmi pot aminti să devină parte din mine.
ㅤN-am avut o secundă de liniște de când stăteam cu Malakai. În prima săptămână adormeam plângând în fiecare noapte, apoi m-am oprit. M-am resemnat, iar lacrimile mi-au rămas înțepenite în ochi, pentru că știam că pot plânge oceane și nimic nu s-ar fi schimbat. În asta mi-am găsit tăria să nu cedez psihic și am înghițit fiecare pregătire a nunții care mi-a fost îndesată pe gât. Totul era aproape gata, îmi lipsea doar ținuta potrivită pentru condamnare. În rest, sentința fusese dată, colivia de aur fusese construită, iar oamenii s-au dezis de mine ca de un criminal.
ㅤNumai că eu nu greșisem cu nimic. În afară că m-am încrezut în cine nu trebuia.
ㅤ— Ăsta e unul dintre lucrurile care m-au atras la tine, a spus degajat, schimbând nepăsător canalele la TV. Am oftat, lăsând creionul din mână. Alura ta întunecată e foarte sexy, a adăugat, iar eu m-am strâmbat când mi-a făcut cu ochiul.
ㅤPoate ar fi fost o idee bună să-i spun și eu tot ce mă dezgustă la el. Dar ar fi fost o risipă groaznică de timp și energie, iar el nu merita nici pe una, nici pe cealaltă.
CITEȘTI
Strigă-mi numele
Romance„- Strigă-mi numele, Abel! Să-mi strigi numele când vei înțelege că eu am fost singura care te-a iubit cu adevărat! Strigătele mele s-au pierdut în liniștea și frigul nopții, la fel cum pașii lui se pierdeau în asfalt și-l îndepărtau tot mai mult de...