ㅤAm zâmbit politicoasă și am închinat paharul către unchiul meu care părea destul de amețit deja, iar el a râs, revenind la dansatul cu verișoara mea. I-am aruncat o privire compătimitoare când ochii noștri s-au găsit în mulțimea de oameni.
ㅤKim era o fată cu adevărat specială. Pe lângă caracterul ei delicat și timid, strălucea prin talentul său de neegalat la dansurile sportive. Obișnuiam să mergem împreună de când eram copii, până când am renunțat, la vreo șaisprezece ani, pentru că nu mă mai regăseam. Încă îmi amintesc rutinele stricte pe care trebuia să le învățăm la perfecție, sub ochii severi ai profesorilor noștri, și cum ne amuzam pe seama lor atunci când nu erau prin preajmă, imitându-i cu râsete. Ea este cu trei ani mai mică și a moștenit toate trăsăturile familiei Griffin: ochii pătrunzători și privirea dură, care păreau să contrazică fragilitatea ei fizică, dându-i o prezență impunătoare de la sine. Fusese cea mai bună prietenă a mea, până când simpatia ei pentru Edmond și adversitățile dintre familiile noastre au început să se agraveze.
ㅤUnchiul meu, Gabriel, și Elijah nu se plăceau. La fel cum nimeni din familia mamei nu-l plăcea pe tatăl meu. De fapt, ca să fiu onestă, familiile Darcel și Griffin se aflau într-un război continuu de decenii întregi. Dacă nu de veacuri.
ㅤTotul a început cu mulți ani în urmă, când familiile s-au stabilit în același orășel, dezvoltându-se în cercuri strânse, fără a se extinde spre Boston. Fiecare devenise o familie influentă, conducând câte o parte din orășel, iar toată lumea știa de moșiile Griffin și Darcel. Afacerile prosperau, iar culturile agricole erau rodnice, până când un teren situat între granițele celor două moșii a devenit mărul discordiei. Aceasta a stârnit o adevărată luptă sângeroasă pentru putere și avere, întorcându-i pe strămoșii noștri unii împotriva altora. Atunci, capul familiei Darcel l-a ucis pe cel al neamului Griffin, decapitându-l cu un topor chiar pe acel teren, câștigând astfel controlul asupra lui prin forță.
ㅤDe atunci, ura dintre familii a dăinuit, alimentată de ani de răni neînchise și orgolii. O legendă s-a născut odată cu sfârșitul primului Griffin, spunând că, în ultimele sale răsuflări, ar fi blestemat pământul pe care s-a prăbușit. Tot de atunci, nimic n-a mai crescut acolo.
ㅤNu știam prea multe despre istoria lor, doar atât cât mama și câțiva membri ai familiei au vrut să ne spună. Povestiri despre sângele vărsat, milioane de dolari pierdute, trădări și capcane prin care au încercat să se distrugă reciproc. Afaceri sabotate și răzbunări fără sfârșit. Era un adevărat miracol că mama ajunsese să fie împreună cu Elijah, fiind crescută să-i deteste pe toți membrii familiei lui. Inclusiv pe el.
ㅤEra demn de paginile unei cărți de istorie faptul că toți membrii ambelor familii se aflau astăzi în același loc. Pentru nunta surorii mele. Ironia era copleșitoare. Două familii care au fost într-o constantă luptă de putere și care și-au aruncat amenințări și trădări de-a lungul generațiilor, acum adunate sub același acoperiș, zâmbind pentru fotografii și oferind urări politicoase. Dar nu mă lăsam păcălită. O privire în ochii lor dezvăluia adevărul – toată ura mocnea încă sub suprafață, la fel de intensă ca întotdeauna.
CITEȘTI
Strigă-mi numele
Romance„- Strigă-mi numele, Abel! Să-mi strigi numele când vei înțelege că eu am fost singura care te-a iubit cu adevărat! Strigătele mele s-au pierdut în liniștea și frigul nopții, la fel cum pașii lui se pierdeau în asfalt și-l îndepărtau tot mai mult de...