36

63 2 0
                                    

" Benim görevim korumak Küçük Hanım. Dert etmeyin." Dediğinde yüzünü buruşturdu Asena.

" Ciddi misin sen? Lan vuruldun! Benim yüzümden vuruldun!"

Bıkkın bir nefes aldı Kılıç.

" Şöyle düşün en azından bomba patlamadı. Bomba da patlayabilirdi. Şimdi susarsan eğer yarana bakacağım."

" Bomba patlasa ikimizin de sağ çıkabileceğini düşünmüyorum. Bak ikimizde giderdik diğer tarafta kökten çözüm." Diyerek omuz silkti.

" Manyak mısın kızım sen?"

Diyerek yarasına baktı Kılıç.

🌙

Bakışlarını tavandan çekti Kılıç.

" Alın şunu başımdan yoksa elimde kalacak bu!" Ardından kapı açıldığında tüm timin bakışları o tarafa döndü. Kılıç dışında. O hâlâ Yiğit'e bakıyordu. Bakışlarını çevirdiğinde karşılaştığı ela gözlerle bedeni adete buz kesti.

" Hanım efendi odanızda olmanız gerekiyor!" Diyerek gelen hemşireye bakmadan" Hıhı iyi günler," diyerek kapıyı kapattı.

" Biliyorum çok ani oldu ama merak ettim." Dediğinde kaşlarını çattı Kılıç.

" Zaten benim yüzümden vuruldun." Diye mırıldandı Asena bakışlarını kaçırarak.

" Komutanım." Dediğinde başıyla onayladı Sancak.

" Tim çıkalım biz hem Kılıç da dinlenir." Diyerek Yiğit'i çekiştirdi ve çıktılar.

" Çok ayakta kalma yaralısın." Dediğinde hemen yanındaki koltuğa oturdu kız.

" Nasıl geldin buraya?"

" Karşı odamdayım abartma. Kısmen kaçtım." Bir süre düşündü.

" Kısmen evet." Diyerek kendini onayladı.

" Merak ettim seni, benim yüzümden vuruldun."

" Düşüncesini kafandan çıkart. Görevim seni sağ sağlim getirmekti ve korumaktı. Bende görevimi yerine getirdim."

Kaşları çatıldı kızın.

" Bu beni korurken vurulduğun gerçeğini değiştirmez Sönmez."

Derin bir nefes aldı Kılıç.

" Odana git ve dinlen iyiyim ben."

" Burada duracağım sana ina..." Durdu.

" Haklısın sevgilin falan gelirse yanlış anlamasın."

" Sevgilim de sevdiğim biri de yok. Dinlenmen için söylüyorum."

' Anladım,' der gibi kıvrıldı Asena'nın dudakları. Kılıç kızın ela gözlerine odaklanırken, Asena bakışlarını yerden kaldırıp Kılıç'ın gözlerinde sabitledi.

" Çok acıyor mu?" Diye mırıldandı. Cıkladı Kılıç.

" Acımıyor, senin yaraların?"

Başıyla reddetti Asena.

" Asker olduğumu unutuyorsun Albay Kızı."

" Ne alaka?"

" Duyguları iyi okurum. Sorgulardan alıştık diyelim."

GECENİN KOMUTANI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin