" O Üsteğmeni bulun bana!"
"Beni mi arıyorsun Buz Küpü?" Yürüyen Ego! Bunlar ne lan!?" Neymiş?" Yok yemin ediyorum sabrımı sınıyorsun! Lan ben niye senin evraklarına bakıyorum!" Ben de sabah senin yiyeceğin azarı yemiş gibi oldum sayende." Ne azarı?" Sorgudaki adam?"
Yutkundum." Tamam git o konuyu açma Komutan hiç açma." Niye Buz Küpü? Tabi bende olsam sana söylediklerini duymak istemezdim." Ellerimi belime yerleştirdim.
" Ne dedi?" O cadıyı bulun bana dedi. Yaralanmış bir de söylemiyor dedi. " Abim mi dedi?" Yok ben dedim abin dedi Buz Küpü."
Ofladım.
" Başlıyor mesai." Odadan çıkıp abime doğru ilerledim." Abilerin kralı..." Sabrımı sınama Hilal! Nerenden yaralandın?" Abiğ." Diye mırıldandım ve tatlı, masum bir şekilde gözlerimi kırpıştırdım." Hayır yemezler cadı." Abiğ." Senin pençelerin bir tek bana mı var?" Dur bi Komutan karıştırma orayı. Abiğ."
Tekrar gözlerimi kırpıştırdım." Bakma bana öyle Gökçe." Abiğ." Gel buraya cadı." Kollarını bedenime sardı.
" Nerenden yaralandın?" Sol bacağım." Bana niye söylemedin?" Önemli değildi ki bir hafta bile yatmadım hastanede." Olsun." Geri çekildiğinde anlamaz gözlerle bakıyordu Üsteğmen.
" Pençelerin sadece bana var evet." Bu mu kedi? Şanslısın Üsteğmen en azından sana pençesi var kedi hâlinden iyi." Güldüm seslice.
" Abi f.." Nah veririm formayı!" Kardeşinden bir forma mı esirgiyorsun ya!" İmzalı formaysa eğer evet!" Abi haini!" Kardeş haini! Bir aydır formamı istiyorsun ya!" Ölene kadar isteğeyeceğim!" Gökçe! Sus artık çok konuştun sus!"
"Ne sus abi ya? Azrail'e söyleyeyim geç mi gelsin?" Sus cadı sus!" Siz ne değişik bir abi kardeşsiniz?"
Doğru Üsteğmen vardı.
" Bunun gibi bir kardeşin olunca normalleşiyor." Daha manyak bir kardeşim var. İki gün önce karakoldan aldım kendisini." Dediği gibi arkadan bir ses geldi." Abim!" Boynuna atlayan kıza sarıldıktan sonra gözlerini kıstı." Akın! İkinci bir emre kadar gözüme gözükme!" Neden k.." emrimi mi sorguluyorsun asker?"
Yutkundu.
" Hayır komutanım emredersiniz komutanım." O giderken kızın dudakları aralandı." Abi?" Efendim abicim?" Abi neden gönderdin ki..." Ayla. Bana onu si..."
Derin bir nefes aldı.
" Belasını benden bulmasın." Abi ne yapmış ki?" Geri zekalı mıyım ben Ayla?" Abi ne yaptık yani?" Sonra konuşalım mı bunları güzelim." Dudak büzdü." Abiğ." Genetik yemin ediyorum tüm kız kardeşlerde genetik. Hastanede niye değilsin sen?" Abimi görmeye gelemez miyim?" Kesin beni görmeye gelmişsindir kesin." Abi valla ya." Kesinlikle genetik." Diye onayladı abim.
Kaçmanın tam da sırasıydı. Çaktırmadan adımlarım geriledi. Bundan da yırttık sonunda. Bahçeye ilerledim ve çardaklardan birine oturdum.
" Müsade var mı komutanım?" Tabiki." Yanıma oturan Tuğkan' a çevirdim bakışlarımı." Durun tahmin Ayla geldi o yüzden Akın gözükmüyor." Aralarında ne var?" Kimse bilmiyor." O zaman neden Üsteğmen uzak tutuyor?" Önlem alıyor kendince." Seviyorlarsa ne yapabilir ki?" Çapkın diye boşuna demedik biz Akın'a." Güldüm." Desene durum fena diye." Fena."
Önümdeki çaya uzandım. Sıcak ve acımsı tadı boğazımı yakarken yüzüm buruştu. Küp şekerlerden birini alıp çaya attım.
" Yiğit!" Emredin komutanım!"
Akın nerede?" Bilmiyorum komutanım." Tamam aslanım." Hangi deliğe girdi acaba yine?" Sana sormalı onu Tuğkan." Bakışlarım etrafı tararken Üsteğmen girdi görüş açıma." Buz Küpü abinin gözüne bir süre gözükme." Noldu?" Kaçtı yine cadı diye söyleniyordu."
Başımı salladım yavaşça.
" Kesinlikle vermeyecek formayı." Hâlâ forma diyorsun." Napayım Üsteğmen o formaya bir şekilde çökmem lazım. Islak imzalı forma." Ve abin onu sana verecek? Geç o işleri Buz Küpü."
Yanımdaki boşluğa oturdu.
" Gitti mi Ayla?" Akın yok tabi." Gözlerini devirdi. " Onu ilk fırsatta boğacağım." Seviyorsa ne yapabilirsin ki Üsteğmen?" Seviyorsa adam gibi sevsin." Niye kötü mü seviyor?" Kötü sevmez. Çapkın ama işte. Emin olamıyorum ki kardeşimle gönül mü eğlendiriyor." Aman be Üsteğmen. Gönül eğlendirse komutanının kardeşiyle mi gönül eğlendirir?" Götü yemez." Götü yemez." Bilmiyorum. Gözümün önünde dursunlar şuanlık." Derin bir nefes aldı." Az kaldı ama onu boğmama." İlk sıra benim komutanım." Ne istiyorsunuz siz bu çocuktan?" Diye söylendim." Bir hafta önce kolundan yaralandı aptal mısın dedik ayrı bir havam oldu dedi." Kesinlikle aptal." KESİNLİKLE."
💫
Abim sağolsun evi ayarlamış zaten arabam da vardı. Bu hoşuma gitti işte. Saçlarımı kurlayarak koltuğa oturdum.
Komutan: Konum at
Siz: Ha???????
Komutan: Konum at hadi timle buluşacağız almaya geleceğim seni
Siz: Sen konum at ben gideceğimiz yere geleyim??
Komutan: At şu konumu
Siz: Konum gönderildiHızlıca saçlarımı kurladım ve üstümü değiştirdim. Kapı çalındığında çantamı alıp kapıyı açtım.
" Hızlı hazırlanmışsın Buz Küpü."
Anahtarımı alıp çıktım. Arabaya bindiğimde parmaklarım kemere uzandı.
" Nereye gideceğiz?" Bilmem. Akın ayarladı."
Ani frenle öne tutundum.
" Napıyorsun manyak! Öldürecek misin bizi!" Akın ayarladı. Siktir! Gel beni dinle biz başka bir yere gidelim?" Akın?" Siktir et onu yine bir bela alır başına o." Tamam gidelim de yani ayıp olmasın?" Siktir et."Ani fren yapmasaydın ya aptal! Dağda değil senin elinde öleceğim!"
Derin bir nefes alıp arkama yaslandım.
" Sen nereye götüreceksin?" Güven bana." Biraz önceki olaydan sonra güveneyim mi?" Güven." Nereye gittiğini anlamadım ama sorgulamadım da." Burası neresi Yürüyen Ego?" Anlarsın." İndiğimde etrafa göz gezdirdim. Issız bir yerdi. Hemde fazlasıyla.
" Çok ıssız burası." Gel." Bileğimi yakaladığı gibi ilerledi. Ufak bir dükkan vardı.İYİ BAYRAMLAR CANLARIMM💜💜🌹
NASILSINIZZ??? NASIL GEÇİYOR GÜNÜNÜZZ💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN KOMUTANI
Humor' Öldürmeyen acı güçlendirir.' derdi hep babam. Bir bakıma haklıydı şimdi ona daha çok hak veriyordum. Babamı vatana vereli 20 yıl olmuştu bende onun izinden gidip asker olmuştum. Yeni bir yere göreve giderken kimle nasıl ve hangi yüzüyle karşılaşac...