"Mutlu hayat yoktur,
mutlu anlar vardır."İnsan bazen ne hissedeceğini bilemiyor, kalbi teklese de, nefesi kesilse de devam ediyordu yaşamaya. Elimdeki kağıda uzun bir süre bakmış ardından ulaşamayacağımı bile bile dakikalarca abimi aramıştım. İşi, benim bile önüme geçiyordu bazen.
Gözlerimi kapattığımda evin içinde huzursuzca oturamayacağımı fark ettim. Bahçeye çıkıp verandaya oturduğumda telefonum birkaç kez titremişti. Bildirimlerden yazan kişiye baktığımda gülümsedim. Ne zaman kötü olsam hissediyormuş gibi yazıyordu. Gülümseyip uzun süreceğini bildiğim o konuşmanın içine daldım. Kısa bir sürede olsa düşüncelerimden uzaklaştım.
0530.: güzelim, nasılsın?
0530.: bugün barda olanları gördüm. kimdi o kız?
0530.: iyi benzettin yalnız kızı, yerinde olmak istemezdim. :)
Ayla: Ayaz'ın eski sevgilisiymiş, takık manyağın teki ya.
Ayla: bu arada iyiyim sen nasılsın?
0530.: senin iyi olduğunu duydum ya daha iyi olamazdım.
Ayla: :)
0530.: bak ne diyeceğim sana, ben eve geldim öyle düşünüyordum 'ulan dedim senin hayatının arka fonunda bir müzik çalsa bu ne olurdu?' sonra düşündüm buldum ve ardından aklıma sen geldin.
0530.: söylesene Ayla, hayatının arka fonunda bi müzik çalacak olsa bu ne olurdu?
Ayla: Julia Stone - Winter on the weekend.
0530.: neden bu şarkı Ayla?
0530.: sen iyi olduğuna emin misin?
Ayla: iyiyim dedim bilinmeyen.
Ayla: senin hayatının arka fonundaki şarkı ne olurdu?
0530.: pekâlâ konuyu değiştirmeye çalışıyorsun.
0530.: Måneskin - The loneliest.
Ayla: dinleyip geliyorum.
Söylediği müziği açıp uzunca bir süre dinledim. Neden bu şarkıyı seçtiğini anlamaya çalıştım, sözlerin içinde anlamlar aradım. Aslında çokta zor değildi. Bu şarkıyı neden hayatının fon müziği yaptığını anlamamak imkansızdı.
"You'll be the saddest part of me.
(Sen benim en üzücü parçam olacaksın.)
A part of me that will never be mine,
(Asla benim olmayacak parçam,)
It's obvious.
(Bu çok açık.)
Tonight is gonna be the loneliest."
(Bu gece yapayalnız olacağım.)Gözümden bir damla yaş düştüğünde hemencecik sildim. Bir başkasına böylece acı veriyor olmak canımı yakıyordu. Ben hiçbir zaman hayatıma bir başkasını almamıştım, alamamıştım. Bazı kızlar kadar şanslı değildim çünkü, benim babamın her açtığı yara, güvensizlik beni insanlardan en çokta erkeklerden uzaklaştırdı. Zaten birini sevebilecek ya da güvenebilecek bir güç yoktu bende. Ben yorgundum, hayata kızgındım, sevgisizliğe alışıktım. Şimdi karşıma çıkan bu adama tam olarak güvenmesem de zarar vermeyeceğini hissediyordum.
Telefon birkaç kez titrediğinde düşüncelerimden arınıp mesajlaşmaya geri girdim.
0530.: Ayla'm, güzelim?
0530.: ağlıyor musun yoksa sen?
0530.: niye ağlıyorsun güzelim?
Ayla: hayır ağlamıyorum rüzgar çarptı o yüzden.
Ayla: hem sen nereden anladın yoksa burada mısın?
0530.: bu saatte seni izleyecek kadar manyamadım henüz. :)
0530.: hissettim Ayla, hissettim.
Ayla: bilinmeyen.
0530.: efendim?
Ayla: ne zaman çıkacaksın karşıma.
0530.: ben zaten hep karşındayım Ayla, sen beni görmüyorsun, göremiyorsun. belki de görmek istemiyorsun bilmiyorum.
0530.: ama çıkacağım karşına söz.
0530.: öyle alenen değil ama anlayacaksın benim olduğumu.
0530.: işte o gün dibe mi batacağız yoksa beraber göğe mi yükseleceğiz, buna sen karar vereceksin bir tanem.
Ayla: konuşma böyle. ben dibe batmana izin vermem.
0530.: beni fark etmeyerek batırıyorsun zaten güzelim.
0530.: neyse, iyi gecelerin olsun meleğim.
Ayla: iyi geceler bilinmeyen.
🧚🏻♀️
Ayla'nın söylediği şarkı medyada, Ayaz'ınki ise bölüm içindeki videoda. İkisinide dinleyip onların hayatlarına, onların gözünden bakmanızı istiyorum.
Ayla'nın baba sorunları olduğu belliydi zaten ama hâlâ derine inmek için zamanımız var.
Bölümler nasıl gidiyor, okumak istediğiniz başka bir şey var mı? Ya da neler olmasını istersiniz. Bunu benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Birde gidişat nasıl yani hikayeyi okurken sıkılıyor musunuz çok yavaş mı ilerliyor yoksa böyle iyi mi?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, sizleri seviyorum. 💕🧸🎀💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sende hissettin mi?
Teen Fiction[yarı texting,] Bitirdiği sigarasını yere atıp is kokan ellerini kahverengi saçlarının arasından geçirip tebessüm etti. Acı bir tebessümdü bu, az önce benim ona sunduğum tebessüme çok benziyordu. "Yalnız olmam gerekiyordu. Herkesin üstüme düşüp 'her...