2.0

170 18 25
                                    

"Cingulomania"
(Bir kişiye sarılmak için duyulan büyük arzu.)

Ayla: bilinmeyen?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayla: bilinmeyen?

Ayla: burada mısın

görüldü.

Ayla: buradasın, pekâlâ.

Ayla: ben özür dilerim, biraz fazla abarttım durumu.

Ayla: birden kaybettim kendimi ama ben kontrolümü kolay kolay kaybeden bir insan değilimdir bilinmeyen.

Ayla: beni böyle hırçın tanımanı istemem.

Ayla: ben sadece aniden parlarım ve diğer kızlar gibi 'ya beni kıskandığından böyle yaptı şapşal' deyip sineye çekmem.

Ayla: ben bu zamana kadar kimseye hesap vermedim, abime dahi.

Ayla: şimdi biri geliyor hayatıma ben seni çok seviyorum diyor ama asla kendini tanıtmıyor bana ve birden benim arkadaşıma laf ediyor.

Ayla: benim tarafımdan bir baksana olaya, ben olarak bak.

Ayla: kimseye eyvallahım yok benim o yüzden bir süre yazmadım sadece çokça düşündüm içten içe sana hak verdim hatta biliyor musun.

Ayla: sana böyle demesi onun bu kadar üstüne gitmeni gerektirmezdi dedim.

Ayla: vicdan muhasebem bitincede geldim, açıkladım kendimi.

Ayla: özrümü de diledim.

Ayla: kabul edecek misin özrümü, affedecek misin beni?

0530.: ben sana hiç küsmedim ki affedeyim.

0530.: sadece hislerimden bir habermiş gibi korkak bi bilinmeyen demen koydu bana be kızım.

Ayla: özür dilerim konu sevdiklerim olunca gözüm bir şey görmüyor.

0530.: Ayaz'ı seviyor musun?

Ayla: arkadaşım sonuçta neden sevmeyeyim.

0530.: ha o anlamda anladım.

0530.: bir an aşıksın sandım ne mutlu oldum var ya

0530.: aman ne mutlu olması

0530.: korktum yazamamışım.

Ayla: ya dmaldlalzşd

Ayla: ben de bir an dedim ki bu çocuk sıyırmış benim yokluğumda.

0530.: aslına bakarsan sıyırdım zaten.

0530.: seninle konuşamadığım her gün delirdim, delirdikçe daha çok özledim.

0530.: ben hiç sarmadığım o minik kollarının arasında olmayı özledim.

0530.: sadece uzaktan yanından geçtiğimde savrulan saçlarının kokusunu bile özledim.

0530.: ben daha önce hiç bilmediğim bir duygunun esiri olduğum her gün sıyırdım biraz.

0530.: sıyırdım çünkü melekleri bile kıskandıran bir kadına duyduğum bu tanımlayamadığım duygu delirtti beni.

0530.: öyle bir hatunsun ki sen yanından geçenlere destur çektirirsin.

Ayla: biliyor musun ben hiç aşık olmamışım bunu sen bana hislerini açtıkça daha net anlıyorum.

Ayla: ki zaten hiç aşık olduğumu da hissetmemişim, hissetmedim de.

Ayla: aşık olacak kadar hayat dolu değilim belkide bilmiyorum.

Ayla: ama ne oldu bilinmeyen biliyor musun?

Ayla: ben artık o neşeyi hissediyorum içimde.

Ayla: geriye tek bir şey kaldı.

0530.: aşık olmak. :)
(05.05)

Ayla: aşık olmak.
(05.05)

🧚🏻‍♀️

Ayla hanım Ayla hanım sizin dilleriniz ne der öyle dkalaöalzmcmf

Biliyor musunuz bazen yazdıklarıma ben bile şaşırıyorum ve güzel bir haberim var sizlere diğer bölümden sonra hikaye daha hızlı ilerleyecek bu bölümlere kadar her şey netleşti diye düşünüyorum karakterler konusunda bu yüzden bundan sonraki bölümden itibaren asıl olaylar başlayacak.

Ay çok heyecanlıyım hadi gazamız mübarek olsun.

Sizleri seviyorumm. 💕

sende hissettin mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin