10. rész

252 10 0
                                    

                                 •soha többé•

Reggel arra ébredtem, hogy Andris mellettem horkol. Marcinak igaza volt, tényleg elviselhetetlen.
Megböködtem kicsit az oldalát, majd megmozdult.
-Mivaaan...-morgott.
-Horkolsz baszod.
-Bocs. Akkor menj ki. -vágta hozzám, majd elfordult és aludt tovább.
-Bunkó fasz.
Nem értettem a viselkedését, hiszen tegnap még nem volt ilyen. Főleg az éjjel történtek után...kicsit meglepett. Lehet rossz ötlet volt idehoznom, lefeküdni vele meg végképp. Egyre jobban éreztem magamon hogy kezdek rossz irànyba haladni.
Kint a konyhában dobtam össze valami gyors reggelit, amikor John lépett ki full kócosan a szobája ajtaján.
-Jó reggelt. -köszöntem neki. -Hallom volt társaságod este. -húzogattam a szemöldökömet.
-Ahogy látom neked is. -ásított majd a fürdő irányába nézett, ahonnan Andris jött ki. Mikor ment be? Észre se vettem.
-Csá. Szivem, csinálj má valami reggelit. Éhen döglök. -ült le az egyik bárszékre a pult mellett. Szivem?
-Szivem? -kérdezte John felvont szemöldökkel Andrisra majd rám nézve.
-Ne nézz rám így.
-Kövezz meg, de nem tudom eldönteni, hogy most melyikkel kavarogsz, vagy mit csinálsz.
-Egyikkel sem, jézusom. -förmedtem el. Bár a válaszom hazugság volt részben, de jobb ha nem tud róla.
Miután mindenki bevonult a szobájába, Andris esetében az én szobámba, ténylegesen neki álltam valami kis egyszerű reggelinek.De kopogást hallottam.
-Megyek, kinyitom. -indultam el a bejárati ajtó felé.
-Marci? Hát te? -meglepődve álltam előtte.
-Szia Sztef. Bocsánatot akartam kérni, amiatt hogy nem mentem el tegnap a szülinapodra. Fontos dolgom volt. De ezt neked hoztam. -nyújtott át egy aprócska kis tasakot amin Pandora felirat volt.
-Ez komoly? Marci, nem kellett volna. -öleltem meg.
-De, hiszen 18 lettél. Én meg fasz voltam és ne tudtam elmenni.
-Csá tesó. -kiabált mögülem Andris. Ahogy Marci felnézett, majd a hátam mögé pillantott és észrevette a rasztást, elkomolyodott a tekintete. Egy pillanatra lefagyott.
-Csá. Te mit keresel itt? -kérdezte.
-Jaa, csak itt aludt mert haza kellett engem hozni a buliból olyan részeg voltam. -nevettem kínosan.
-Oh, ti együtt aludtatok? -lepődött meg.
-Még ha csak aludtunk volna. -bökte oda Andris. Megölöm ezt az embert.
-Fasza. Na akkor én lépek, szasztok. -majd megfordult és elsétált. Ez mi volt?
Becsuktam az ajtót majd a szobám felé vettem az irányt.
A tasakban egy kisebb doboz volt, abban pedig egy gyönyörű nyaklánc. Csodaszép volt. Olyan pont hozzám illő. Nem tudom hogy találhatta el egyáltalán hogy milyet szeretek, mert sosem beszéltem róla neki. És nyakláncok terén nagyon válogatós vagyok. De ez nagyon tetszett, úgyhogy fel is vettem. Közben Andris jelent meg a szobában.
-Ezt tőle kaptad? -ült le az ágyamra.
-Igen. Nagyon tetszik. Pont eltalálta. -ecseteltem mosolyogva.
-Kurva jó. -mondta flegmán. Mi van az emberekkel?
-Most miaz?
-Semmi. Csak mintha azt mondtad volna, hogy nincsenek érzéseid iránta.
-Tényleg nincsenek Andris, ő egy barát, akire asszem mindig számíthatok.
-Miért, talán rám nem számíthatsz?
-Nem mondtam ilyet, de kezdd ezt kérlek. -rivalltam rá.
-Inkább most elmegyek haza a picsába. Nekem ennyi elég volt. -majd felállt és elkezdett felöltözni. Nemsokkal később már nem tartózkodott a lakásban.
Meg vannak hülyülve az emberek. Mondjuk meg sem kéne lepődnöm azok után amiket művelek. Azt vettem észre a napokban, hogy mindenkit nyom valami. Valami kis dolog, amit nem mond el, vagy talán még ő sem tudja csak feszült mint az állat és valakin le kell vezetnie. Csak nem értem miért mindent rajtam kell.
-2 palival nyomod? -kérdezte John a konyhapulthoz érve.
-Nagyon vicci vagy baszki.
-Viccelek. De most komolyan, mi volt ez az előbbi?
-Nem tudom.
-Marcin látszik, hogy akar valamit.
-Nem, ez nem így van. Az elején úgy tűnt, de megbeszéltük hogy barátok leszünk. -meséltem.
-Szóval akkor volt valami köztetek? Őszintén.
-Volt. De csak volt! -tettem fel mutató ujjamat védekezően.
-Akkor már értem. Hàt figyu, én ahogy látom a dolgokat, az jött le hogy Andrisnak is bejössz. De itt neked kell döntened. Meg kell ismerned őket és átgondolni, utána dönteni. Felnőtt vagy, hiszek benned, és abban is, hogy helyesen fogsz dönteni.
-Köszönöm, igyekszek. -mosolyogtam.
Őszintén jól estek John szavai, de el kellett hogy gondolkodjak azon amit mondott. Nyilvánvaló volt, hogy Andris érdeklődik irántam, de jobban inkább egyéjszakás kalandot keres.

Miután megettem a reggelimet, úgy döntöttem ma sorozatozni fogok. De még mindig a nyakláncon gyönyörködtem. Annyira szép és annyira én. El is felejtettem megköszönni neki, mondjuk mert itthagyott a francba mielőtt megnézhettem volna.
sztef.cwl: koszi a nyaklancot, nagyon tetszik! Imadom.🤍
kistetu_; orulok
sztef.cwl: mi a bajod?
kistetu_: semmi. Orulok h tetszik:)

Erre már nem válaszoltam. Feldühít, hogy nem tudom mi a baja és hogy nem mondja el. Talán zavarja hogy Andris itt aludt? De miért zavarná? Ezek és ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejemben össze vissza, amikor megint rezgett a telefonom.
kistetu_: mi van koztetek?
sztef.cwl: ?
kistetu_:ne jatszd magad, tudod mirol beszelek.
sztef.cwl: semmi nincs koztunk. Mi lenne?
kistetu_: hat hallottam reggel. Meg nem vagyok hulye
sztef.cwl: mondom. Nincs koztunk semmi. Este haza kisert es itt aludt, ennyi az egesz.
kistetu_: azert smaroltatok mi?
sztef.cwl: ezt honnan veszed?
kistetu_:mondtam, nem vagyok hulye😉
sztef.cwl: jo, egyszer smaroltunk a buliba, de hulla reszeg voltam. Ezt akartad tudni?
kistetu_: ezt nem hiszem el geci
sztef.cwl: miert erdekel ez teged?
kistetu_: mivel mindketten kurvara a barataim vagytok? De rohadtul mindegy. Faszomat bele
sztef.cwl: Marci bazdmeg, mi a fasz bajod van ember???
kistetu_: hagyjuk, csa
Tényleg nem vágom mi a jó isten ütött ezekbe. De elegem van mindkettőből, jobb ha inkább hanyagolom őket.

to be contuined...

Éjjelek és Nappalok (Pogány Induló ff.)Where stories live. Discover now