.40.

14 1 0
                                    

PŘED X LETY:

Audrey si zahrál na Mrazíka a obsypal strom ledem.

,, Teď se ukažte vy!" Pauline natáhla ruku, a hadice divoce vystříkla. August přidal světlo a vytvořili duhu.

,, A teď já!" Vyskočil Marcus, a vyslal směrem k nebi velký blesk. Jeho pohled se na okamžik setkal s jeho sestrou, která si opodál četla a se smutkem v očích sledovala, co poctěni dělají.

,, Umíš i jiný barvy?"

,, Ještě modrý a růžový. Mimochodem, vytvořil jsem další kouzlo!" Chytil se Marcus. ,, Říkám mu jiskření. Zatím má tři fáze. Modrá jiskra dává sílu, růžová kope, a ta žlutá...to jsem se zasáhl sám no...to musím ještě vyladit, je tak trochu nebezpečná."

,, A co dělá?"

,, No...ono...tak různě!" Pokrčil rameny a kapku se začervenal.

,, Zkus růžový!" Řekl Audrey.

,, Dobře. Tákžeee..." Vystřelil, ale blesk zasáhl Magnolii, která si opodál četla, přímo do hlavy. 

,, Do hajzlu! Magnu!" Zařval Marcus a s příbuznými v zádech se vrhli k Magnolii.

,, Rychle, zavolejte Félixe nebo Jacqueho!" Vrhl se ke své sestře, která se zdála být otřesená, nicméně byla naživu.

,, Magnu, Magnu, tolik mě to mrzí, omlouvám se, jsi v pořádku, prosím, řekni že žiješ!"

,, Jsem...jsem v pořádku." Řekla zaskočeně. Všichni na ní jen vyděšeně zírali. ,, Nic mi není, opravdu!" Marcus sevřel svou sestru v náruči.

,, Díky Bohu! Mrzí mě to!"

,, To nic, opravdu! Trochu to bolelo, no, teda, bolelo to hodně, ale nic mi...není." Když Marcusovi došlo, že svou sestru nezabil, konečně mu došlo, jak moc divné to je. Magnolie dostala přímý zásah bleskem do hlavy, sice vypadala trochu otřeseně, ale neměla ani škrábnutí. Na čele neměla jedinou stopu po zásahu.

,, Co se děje?" Přiřítil se August.

,, Ma...Magnolia dostala zásah bleskem do hlavy. Byla to nehoda." Řekla Pauline. August odstrčil Marcuse a přiskočil k Magnolii.

,, Je v pořádku, jen zvýšený srdeční tep." Prohlédl ji vládce Kruhu. Podíval se jí na čelo.

 ,, Nemá...nemá ani škrábnutí. Jako by se jí to nedotklo. Víš jistě, že jsi jí zasáhl?"

,, To vím, do prdele! Cítil jsem to! No...hlavní je, že se jí nci nestalo!" Marcus sevřel Magnolii v náruči. Všem ostatním se také očividně ulevilo. Ale také jim všem bylo jasné, že je to zvláštní. Marcusův blesk byl vždycky nesmírně silný. Schytat takový zásah a přežít, navíc...nemít žádnou stopu po zasažení, to bylo opravdu zvláštní. August nad nimi stál, a přemýšlel.

,, Děcka, tady něco nehraje." Řekl pak. ,, Všem se nám samozřejmě ulevilo, že je v pořádku, i když to není ani nositelka...ale... dostala zásah doprostřed čela a nemá tam ani stopu. To prostě není možné."

,, To je úplně jedno, hlavní je, že jí nic není!" Zavrčel Marcus.

,, Jistě, ale důvod...tady se něco přihodilo. Zkus to znovu." Marcus se narovnal.

,, Málem jsem dostal infarkt! Víš, jak mám slabý srdce! Tak strašně jsem se lekl, opravdu si myslíš, že bych to udělal znova a schválně?!?!"

,, Jsem tu. Kdyby cokoli, vyléčím jí. Nebo Jacque." ( tehdejší nositel elementu života)

,, Nebudu na ni střílet blesky, na ni ne! Je mi fuk, že není nositelka, je to moje sestra!"

Dvanáctý elementKde žijí příběhy. Začni objevovat