LUKÉ SECRÉTE:
Nebo jeho britským jménem Lucas Secret, nebo francouzsky čteno Lyké Sekret ( díky babi francouzštináčko :D) se narodil na začátku června Léonardě Porteur a nesl příjmení po svém otci, který je opustil poté, co mu Léonarda prozradila, kdo je, protože si myslel, že je blázen.
Narodil se matce Francouszce, ale v Londýně, a od malička bych vychováván dvoujzayčně. Přestože je napůl Fancouz, vždy se identifikoval jako Angličan.
Ve věku 16 ti let se zúčastnil rituálu přijetí, kde si ho Kruh vybral jako nositele všech elementů po zesnulém Augustovi Porteur.
Lukému je v příběhu šestnáct až sedmnáct let, má hnědé vlasy a zelené oči.
Luké miluje Worl of warcraft, Harryho Pottera a celkově hry, kouzla a fantasy, ale jen do doby, než se sám stane kouzelníkem.
Luké se později oženil s Amy Beanovou, měli spolu jednoho syna, a zasloužil se o velké změny v rodině kouzelníků, kdy radikálně změnil přístup poctěných k odmítnutým a narozeným bez daru i k obyčejným lidem.
VINONA MASSEPÁIN:
Vinona ( Vinona Maspén) se narodila jako druhé dítě Rose Massepáin a neznámého muže. Má hnědé vlasy a modré oči, a její barva je, logicky, díky elementu, modrá, a od svých dvanácti je nositelkou elementu vody. Je na to patřičně hrdá, protože měla to štěstí, a vybral si jí ten element, který sama chtěla.
Je to celkem milá a hravá dívka, která byla ale vychovávána v tom, že je výjimečná díky elementu, a podle toho se občas chová. V příběhu jí je patnáct a šestnáct let. Na začátku se zamilovala do Lukého, přestože věděla, že je to její vzdálený bratranec, ale nakonec si to v sobě dokázala ujasnit, tím spíš, když Luké zjistil, že se dávno líbí Olivierovi ze školy, kterého si později vzala, a měla s ním tři děti, všechny budoucí nositele.
Má ráda plavání, popovou hudbu, tanec, zpěv a dobré víno.
TÉRENCE MASSEPAIN
Terens Maspén se narodil jako první syn Rosé a pana Massepáina. Je to hnědovlasý kluk velmi statné postavy se zelenýma očima a nositel elementu země od svých dvanácti let. Má velkou sílu, a přestože je tlustý, má hodně svalové hmoty, a je dobrý sportovec, a to hlavně vzpěrač. Celkově má rád posilování, procházky, ale také hodně dobrého jídla. Jeho barva je logicky zelená.
Je v jádru dobrý člověk, milý a ochranitelský, hlavně ke své mladší sestře. V příběhu mu je devatenáct let, a ještě studuje. Zároveň s tím chodí s milou dívkou Minette, se kterou bude mít později syna, budoucího nositele.
ÉLIZABETH EXPLOSSION-BEAN:
Elisabet Explozijo je matka Louise, Remiho a Opal, nositelka elementu slunce a měsíce od svých čtrnácti let, a zástupce hlavy rodiny ve chvíli, kdy není vybrán nositel Kruhu. Narodila se jako čtvrtá z dětí Porteurovic rodiny, po sestře Marlee, bratru Jofrému a sestře Rosé, v příběhu jí je třicet devět let. Má plavé vlasy a modrošedé oči, je to elegantní žena, a její barva je zlatá a stříbrná.
Nikdy se jí moc nelíbilo, že jí Luké říká Ellie, ale nechala ho při tom. Má ráda svoje děti, navzdory tomu, že si uvědomuje, kolik starostí jí způsobují. Naději našla v malé Opal, kterou má s Amyným otcem Zeeckem, kterého poznala, když pracoval v jižní Francii, a zamilovala se do něj.
ROSÉ MÁSSEPAIN
Róz Maspén se stala nositelkou elementu ohně v patnácti letech, od té doby si barvila své světlé vlasy na zrzavo, a měla modré oči. Také to byla ona, kdo jako první z rodiny mluvil s Lukém už na pohřbu. Velmi brzy, už ve 22 letech měla Térence, a o čtyři roky později Vinonu, a obě její děti byly poctěny. Narodila se jako třetí dítě rodiny Porteur, v příběhu jí bylo čtyřicet jedna let. Její barva je červená.
ČTEŠ
Dvanáctý element
FantasyLuké vedl až do svých patnácti let naprosto normální život. Žil jen se svou matkou, a ze všeho nejvíc si užíval, že má klid. Ale v den svých šestnáctých narozenin zjišťuje, že jeho rodina z daleka není normální. Doposud své příbuzné neznal, žili s...