Graves po raz kolejny próbował otworzyć oczy i po raz kolejny ledwo miał siłę wstać z łóżka. Miał ochotę cały dzień leżeć w łóżku i nic nie robić. W sumie było go na to stać... nie musiał codziennie być w pracy.

Minęło prawie półtora miesiąca, odkąd zaczął brać suplementy, które przyniósł mu Simon. Miały mu pomóc, a zamiast tego poczuł się ospały, czasami łapał się na tym, że wpatrywał się w jeden punkt zbyt długo, a raz nawet poparzył się, zalewając herbatę gorącą wodą. Na szczęście to go obudziło na tyle, że szybko włożył rękę pod strumień zimnej wody i następnie nałożył maść na oparzenie. Dzięki temu rana zagoiła się nieco lepiej. Dziś nie było po nim nawet śladu.

Innym razem postanowił zachować się nieco dziecinnie i usiadł na balustradzie jednego z balkonów. Nie miał na myśli nic konkretnego. Po prostu siedział i myślał... a przynajmniej tak mu się wydawało. Nawet nie zauważył, kiedy zaczął się lekko chwiać, a gdyby nie interwencja Simona, który zauważył jego nietypowe zachowanie, prawdopodobnie spadłby z trzeciego piętra. W najlepszym wypadku wylądowałby w szpitalu, w najgorszym – umarłby na miejscu. A może to byłaby lepsza opcja.

Phillip przetarł oczy, jęcząc cicho, a następnie powoli wstał i usiadł, czesając włosy, które tego dnia wydawały się być w wyjątkowym nieładzie. A może zapomniał pójść do fryzjera i trwało to trochę dłużej?

Próbował się skupić. Nie słyszał ciężkich kroków Simona ani wesołego głosu Connora, który o tej porze powinien przygotowywać się do szkoły. Omega jednak nic nie słyszała.

Właśnie dokładnie... która to była godzina?

Graves z trudem odwrócił głowę i spojrzał na zegarek stojący na nocnym stoliku.

Była 12:36.

Kurwa, czy on naprawdę spał tak długo? Dlaczego Simon go nie obudził? Przecież poszedł spać dość wcześnie… prawdopodobnie około dziewiątej wieczorem? Ponad dwanaście godzin snu… w końcu nie potrzebował aż tak dużo snu. A może alfa pomyślał, że tak będzie dla niego lepiej i wyłączył budzik?

To byłoby całkiem... miłe. Szczególnie, że Simon do tej pory był na bieżąco, chociaż odkąd przyniósł Phillipowi suplementy, upewniał się, że omega na pewno przyjmował każdą dawkę każdego dnia. Graves nie był pewien, czy to oznaka niepokoju, czy czegoś innego. Ale miło byłoby poczuć, że komuś na nim zależy. Naprawdę miał nadzieję, że z Simonem uda mu się to osiągnąć...

Nagle telefon leżący obok budzika gwałtownie wibrował, a omega podskoczył zaskoczony. Potem wziął głęboki oddech zdając sobie sprawę, że to po prostu ktoś go woła i jęknął cicho przecierając twarz dłońmi.

Naprawdę nie miał już siły z kimkolwiek rozmawiać, ale jeśli był to ktoś z firmy, to warto było chociaż dać znać, że się dzisiaj nie pojawi i będą musieli sobie bez niego poradzić. Omega niechętnie chwycił telefon i odebrał, nie patrząc, kto dokładnie do niego dzwoni, po czym przyłożył telefon do ucha.

„James, nie będzie mnie dzisiaj w firmie. Jakoś sobie poradzisz…” – odpowiedział monotonnym, zmęczonym głosem.

„Nikołaj, nie Jakub”. – poprawił go głos w słuchawce.

Graves napiął się lekko i jego oczy otworzyły się szeroko na dźwięk znajomego głosu alfa. Kilka sekund później odsunął telefon od ucha, aby spojrzeć na ekran. Rzeczywiście, był na nim numer telefonu i imię Mikołaja.

Alfa nie dzwonił do niego bez powodu... zwykle, żeby mu przypomnieć o spotkaniu z Johnem. Ale dzisiaj nie był z nim umówiony. W końcu był wtorek. Connor był już w przedszkolu, jeśli Simona nie było w domu, to prawdopodobnie wyszedł pobiegać, jak miał w zwyczaju, gdy nie chciał już siedzieć w czterech ścianach rezydencji.

New LondonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz