Sobota, 11:45
Duch nie poruszył się przez dobre kilka minut po wyjściu Johnny'ego, Connora i Gaza. Dopiero wtedy udało mu się przejść do salonu i usiąść na kanapie.
Normalnie nie poddałby się tak łatwo i starałby się zatrzymać w mieszkaniu swojego rozmówcę lub przeciwnika, ale… to był Johnny. Miał prawo spędzić trochę czasu z Connorem bez niego, a Garrick z pewnością dopilnuje, żeby nie uciekli gdzieś bez jego wiedzy.
Jednak... gdzieś w głębi duszy Simon wiedział, że dzień, w którym Johnny opuści miasto ze swoim szczeniakiem, był niepokojąco bliski, a co gorsza, alfa był świadomy, że nie będzie w stanie go powstrzymać.
Po raz pierwszy od dłuższego czasu był naprawdę bezsilny.
Jeszcze gorszy był fakt, że Ghost zupełnie nie miał pomysłu, jak spędzić ten dzień. Nie chciał zbyt szybko ponownie zbliżyć się do omegi i absolutnie nie miał zamiaru wracać do Gravesa. Przede wszystkim byłoby podejrzane, gdyby wrócił do domu bez Connora, a poza tym nie chciał się udusić w okropnym zapachu odurzonej omegi. Bez obecności szczeniaka szepty w jego głowie zwane „poczuciem winy” za bardzo by go prześladowały.
W takim razie... leżał na kanapie i zastanawiał się, co może zrobić.
Tak to się zaczęło, a skończyło na tym, że wypił całą butelkę whisky z baru Garricka – alfa obiecał sobie, że później ją odkupi – a potem wybrał się na długi spacer lekko chwiejnym krokiem po mieście. Wszedł do kilku pubów i wypił kilka kufli piwa, zastanawiając się, jak głupio się zachował. Gaz mógł do niego zadzwonić w każdej chwili, więc powinien być cholernie trzeźwy. Zamiast tego robił, co mógł, żeby nie być w pełni świadomym tego, co się dzieje. Nawet młody barman beta zapytał, czy Simon potrzebuje pomocy w domu, gdy zauważył, że alfa warczy na każdą osobę, która próbowała go zaczepić i prawie pobił młodego mężczyznę, który niechcący oblał go piwem. Ghost szybko odmówił i wyjął pieniądze z portfela, położył je na blacie, a następnie opuścił pub.
Na zewnątrz już się ściemniało.
Simon odruchowo sięgnął po telefon i odblokował go, chcąc sprawdzić, czy otrzymał jakieś nowe wiadomości. A raczej próbował go odblokować... jakimś cudem jego telefon całkowicie się rozładował.
Świetnie, więc teraz musiał wrócić do domu po ładowarkę i trochę swoich rzeczy. Nie chciał spędzić kolejnej nocy w tym przeklętym miejscu. Co najwyżej zajmowałby kanapę Gaza. Alfa po raz kolejny wyciągnął portfel i zaczął go przeglądać w poszukiwaniu pieniędzy. Powinien mieć jeszcze kilka funtów na taksówkę... im szybciej tam dotrze, tym szybciej stamtąd wyjdzie. I przy odrobinie szczęścia nie będzie musiał nawet rozmawiać z Gravesem.
„Cholera jasna…” – mruknął cicho, poprawiając kominek – „Jeszcze trochę, a naprawdę będę musiał iść”. – prychnął, wkładając ręce do kieszeni marynarki i idąc alejką z taksówkami.
Na którym powinna stać przynajmniej jedna taksówka, ale oczywiście, że nie! Cały świat był w tej chwili przeciwko niemu!
Simon jęknął głośno, opierając czoło o ceglaną ścianę najbliższego budynku. Miał już dość... Czy ten dzień i noc mogły być jeszcze gorsze?
„Hej, kolego! Potrzebujesz podwózki?” – zawołał nagle nieznanym, męskim głosem, a Duch szybko odwrócił się w tamtą stronę – tak szybko, jak tylko mógł po popołudniowym piciu w mieście – gotowy do ataku.
CZYTASZ
New London
FantasyŚwiat się zmienił. Powrócił dawny podział społeczeństwa na kasty. Alfy, najsilniejsze i najpotężniejsze, miały największą kontrolę, bez względu na to, w którym kręgu żyły, zawsze były szanowane. Beta, najliczniejsza ze wszystkich dynamiki, byli typo...