Sarah:
-bruin haar
-blauwe ogen
-normaal qua lengte
-woont in London
-is vaak alleen
-is een nerd op schoolHarry:
-uiterlijk gewoon hoe hij eruit ziet in One Direction xD
-populair
-pester
-niet zichzelf
-houd van niemand
-woont in LondonNu gaat hoofdstuk 1 beginnennnnnnn!
P.O.V. Sarah
Yes, school begint weer. Het klinkt dom, maar ik houd van school. Ik sta op en maak beneden een boterham voor mezelf. Je denkt nu vast: Heb je geen moeder ofzo? Het antwoord is: Nee. Mijn ouders zijn overleden door een auto-ongeluk. Ik loop naar mijn boek voor Nederlands en leer nog iets. Na het eten van mijn boterham ga ik douchen. En na het douchen fiets ik naar school, en zo gaat het elke dag. Mijn leven is niet zo speciaal. Als ik naar school fiets zie ik meteen Harry en zijn "vrienden" groepje staan. Ik weet dat ze er gewoon bij staan omdat ze erbij willen horen. Harry zag me maar zei gelukkig niks. Ik bedankt hem maar niet, want ik weet hoe hij is. Ik doe mijn oortjes in en luister het liedje: Black magic van Little mix. Ik wilde eigenlijk dat mijn leven net zo was als de muziekvideo. Maar dat gebeurd nooit, en dat weet iedereen. De bel ging. Ik deed mijn oortjes uit en liep naar de les. Ik vind het jammer dat dit de laatste week is voor de zomervakantie. Ik ga helemaal vooraan zitten (waar ik altijd zit), en let goed op in de les. Maar opeens gaat Harry naast me zitten. Ik vraag maar niks. "Waarom zeg je niks, nerdie?" Ik rol met mijn ogen en richt me weer op de les. Harry gooit een propje tegen mijn hoofd. "Als je zo dom gaat zitten doen, ga dan ergens anders zitten." Sis ik. Harry grijnst en ik rol met mijn ogen. Waarom is hij zo irritant?! "Ik heb gehoord dat je op kamers gaat." Ik knik. "Bij wie?" Ik haal mijn schouders op. Harry begint te lachen waardoor de docent hem eruit stuurt en ik grijns. Ik zet mijn bril weer iets rechter en let weer op. Als ik weer naar buiten loop zie ik Harry staan. "Wat?" Sis ik. "Jij hebt me eruit gestuurd." Sist hij terug. Ik rol met mijn ogen en ik loop weg. Ik heb hier geen zin in. Ik kijk nog 1 keer om, en zie dat hij naar mijn kont staart. Ik geef hem een middelvinger en loop stevig door. Normaal steek ik nooit mijn middelvinger, maar tegen zulke dingen kan ik echt niet. Tijdens het lopen let ik niet op en bots ik tegen een jongen uit een andere klas. "Oh sorry." Zeg ik snel. Hij was op de grond gevallen en ik til hem op. "Ik ben Liam." Stelt hij zichzelf voor. "Ik ben Sarah." Zeg ik, en ik schud zijn hand. "Naar welke les moet jij?" Vraagt hij. "Biologie." Antwoord ik. "Ik naar economie, die lokalen zijn naast elkaar. Ik loop wel mee." Stelt hij voor. Ik knik en loop samen met hem naar de lessen.
Aan het eind van de dag fiets ik weer terug naar huis. Liam is echt heel erg aardig. Maar ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Vanavond moet ik op kamers. Ik weet niet eens bij wie, maar ik ben het gewend om alleen te zijn. Ik pak mijn fiets en fiets naar het gebouw. Ik bel aan en wacht tot er open word gedaan. "Hoi." Zegt het meisje. Ik ken haar van school, ze hoort bij het groepje van Harry. En zij herkent mij ook meteen. "Nerdie?" Vraagt ze. Ik rol met mijn ogen. "Ehm... Kom maar binnen." Stamelt ze. Ik knik als bedankt en leg alles netjes in de kamer. "Trouwens, ik ben Marjolein." Ze steekt haar hand uit. "Sarah." Zeg ik koppig. En ik geef haar een hand. Ik kijk verder de kamer rond en zie iemand zitten. "Hoi, ik ben Chantal" zegt ze. "Sarah." Mompel ik. "Zin om een film te kijken?" Stelt Marjolein voor. Ik knik en Chantal ook. "Horror!" Roept Chantal. "Comedie!" Roept Marjolein. "Roman!" Roep ik. We beginnen alledrie te lachen. "Goed, we doen een grappige enge roman." Lacht Marjolein. Chantal loopt naar de films en pakt een film. "Hé, deze is grappig, eng en een roman." "Dan kijken we die." Stel ik voor.
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanfictionDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.