Harry zijn ogen worden groot. "Natuurlijk niet! Dat waren ze! Maar nu niet meer! Denk je dat ik dat wilde?!" "Ja! Iedereen weet hoe jij bent!" Harry staat op, en ik ga ook staan. "Ik ben veranderd. Dat jij en je stomme vriendinnetje dat nou niet weten!" Hij keert zich om en loopt weg. Ik probeer mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Sarah komt naast me zitten. "Gaat het?" "Ga weg." Sis ik. Sarah staat op en luistert gelukkig. Ik heb nergens zin meer in. Ik wil dat het goed komt met Marjolein.
Na een aantal minuten kwam Marjolein naar me toe, met een aantal dokters. "Het gaat weer goed met haar, maar ze moet rust houden." Zegt een dokter. Ik knik en pak Marjoleins hand. "Kom, we gaan naar huis." Fluister ik in haar oor. Samen lopen we naar de auto. Ik zie dat Harry en Sarah er al in zitten. "Dankje, dat je me gered hebt." Zegt Sarah. Ik rol met mijn ogen, ze kon ook Marjolein helpen. Marjolein knikt en gaat zitten. Ik zie dat Marjolein duizelig is en het koud heeft, dus ik trek haar tegen me aan, en wrijf over haar rug. "Rustig maar." Fluister ik. Harry start de auto en we rijden naar Marjolein en Sarah's huis.
Als we aankomen stappen Marjolein en Sarah uit. "Ik ga wel mee." Zeg ik. Marjolein schud haar hoofd. "Maak je niet druk. Het komt goed met me, echt waar." Ik geef haar een kus en stap weer de auto in. Bij Harry :(. Ik kijk door het raam en zie dat Marjolein zwaait en ik zwaai terug. "Jullie zijn wel heel close hé?" Grijnst Harry. "Houd je bek!" Sis ik. Harry lacht, maar houd zich gedeisd.P.O.V. Marjolein
Ik voel me duizelig maar ik laat het niet merken. "Gaat het wel?" Vraagt Sarah. "Ja." Zucht ik. Ik ga zitten op mijn bed en denk na. Waren dat geen vrienden van Harry? Ik probeer de beelden terug te krijgen. Volgens mij waren het Jake, Simon en Luc. Heeft Harry ze op Sarah afgestuurd? Zo slecht is hij toch niet meer? Ik ga liggen en sluit mijn ogen en ga slapen. Ik wil even nergens meer aan denken.P.O.V. Sarah
Het is al laat, dus ik ga maar slapen. Ik sta op en loop naar onze kamer. Ik doe de deur langzaam open, en ik zie Marjolein raar slapen. Ze zweet en beweegt super veel. Ik ga bij haar zitten en probeer haar wakker te krijgen. Als Marjolein haar ogen opent trekt ze me meteen in een knuffel en begint ze te huilen. "Rustig, het was maar een droom." Fluister ik. Marjolein knikt. "Sorry dat ik me zo aanstel." Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. "Je stelt je niet aan." "Dankje." Fluistert ze. "Ik ga nu wel even douchen." Zegt ze. Ze stapt uit bed en loopt naar de douche. Waar zal die droom over gaan? En waarom is ze er zo van slag van? Heeft het met mij te maken? Met Niall? Met Harry?Misschien heeft iemand het al gezien, maar er is nu bij elk hoofdstuk een foto van Harry. Ik doe de foto's meestal later, want ik kan alleen maar foto's plaatsen via mijn laptop. Hopelijk vinden jullie het niet erg. En als je nog foto's van Harry willen zien, scrol dan maar terug. ;)
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanfictionDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.