Hoofdstuk 2

165 8 2
                                    

Er word op de deur geklopt. "Ik ga wel." Zeg ik. Ik sta op en loop naar de deur. Ik zie een jongen staan met blond haar. "Ehm er is hier een jongen met blond haar." Marjolein komt meteen op de deur afgerend. "Babe." Zegt de jongen met blond haar en ze zoenen. "Oh sorry. Sarah dit is Niall, Niall dit is Sarah." Zegt ze een beetje ongemakkelijk. Ik geef Niall een hand en hij schut de mijne. Toen werd er weer op de deur geklopt. Marjolein deed open en er stond een jongen met bruin haar, hij zag er best schattig uit. "Chantal! Louis is hier!" Chantal rende op hem af en ze begonnen te zoenen. Ik ging wat ongemakkelijk leren en probeerde niet te kijken naar de rest. "Sarah, kom anders mee naar onze dubble date, we regelen wel iemand voor je." Stelde Chantal voor. "Nee, ik ga leren. Morgen hebben we toets Nederlands." Gaf ik als antwoord. Ik pakte mijn Nederlands boek en begon te leren. Voor de rest heb ik niks meer herinnerd.

P.O.V. Marjolein
Toen ik zoenend met Niall terug kwam zag ik Sarah al slapen. "Wat een nerd hé." Grijnst Niall. Ik rol met mijn ogen. "Zo erg is ze niet." Ik leg haar deken over haar heen en ga verder met Niall. Toen werd Sarah opeens wakker. Kut. Ik deed snel de deken voor mij en Niall. "Ga maar verder." Gaapte Sarah geïrriteerd. "Het spijt me." Stotterde ik. En ik ging maar slapen.

P.O.V. Sarah
Oké, dat was akward... Ik zag hun gewoon zoenen, nou ja, het boeit hun vast niks. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezoend. :( Ik keek op mijn wekker het is al één uur 's nachts. Ik zucht en doe mijn deken wat meer over me heen, en ga weer slapen.

De volgende ochtend
Ik sta op en wrijf met mijn handen mijn slapers eruit. Ik kijk naast me en zie Marjolein en Niall samen in bed liggen. Dat zou mij nooit gebeuren. Ik loop naar de douche en ga even douchen. Opeens schiet Harry in mijn hoofd. Waarom ging hij gister naast mij zitten? Waarom deed hij zo raar? Ik zucht, hij speelt toch alleen maar spelletjes met meisjes, en wie vind mij nou leuk. Ik kleed me aan en ga ontbijten. "Goedemorgen." Hoor ik opeens. Ik kijk op en zie Niall en Marjolein komen. "Sorry, maar ik moet nu gaan." Vertelt Niall. Ik knik en hij gaat. Marjolein gaat bij me zitten. "Sorry, dat van gister." Ik schud mijn hoofd. "Maakt niet uit, als ik een vriendje had zou ik ook zo doen." Grijns ik. Marjolein lacht. "Mag ik je een make over geven?" Vraagt ze enthousiast. Ik kijk naar haar kleding. Ze heeft wel een hele andere stijl dan mij. Ze draagt een skinny jeans, een donkerblauw doorschijnend hempje erboven, en onder dat hempje een normaal hempje. Nou ja, ik kon het proberen. "Is goed." Zeg ik twijfelend. "Leuk!" Marjolein pakt meteen wat kleding en geeft het aan mij. Ik trek het aan en bekijk het in de spiegel. Ik zie er...anders uit. Maar ik vind het opzich wel gaaf. "Dit staat echt leuk." Zegt Marjolein. Ik glimlach. "Oké, heb je lenzen?" Vraagt ze, ik knik. "Doe ze maar aan." Ik doe ze aan en bekijk mezelf. "Dat is toch veel leuker?" Zegt ze enthousiast. Ik knik langzaam. Dan rent Marjolein naar haar make up tas. Ze doet bij mij, eyeliner, mascara en lippenstift op. "De jongens worden gek op je." Zegt ze met een grijns. Ik voel me een beetje ongemakkelijk, dus ik knik maar. "Maar, Niall is van mij." Zegt ze met een knipoog. Ik giechel. "Natuurlijk."

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu