Hoofdstuk 43

95 5 1
                                    

P.O.V. Chantal
"Kom, Marjolein. Wij moeten nog iets regelen." Zeg ik met een knipoog. Marjolein knikt en geeft Niall een kus en loopt met me mee. Niall staat niet begrijpend te kijken, maar ik geef hem een glimlach dat hij zich niet moet druk maken. Hij knikt. "Jurken!" Roep ik buiten. We stappen in de auto die hier is gebracht en we rijden naar de stad. Ik krijg een berichtje binnen. Ik kijk op mijn mobiel en er staat: "Doe voorzichtig, en anders red ik je! Xjes Lou." Ik glimlach en reageer terug: "Dankjewel, X." En ik loop samen met Marjolein naar de trouwjurken winkel. "Wow, in Spanje hebben ze echt mooie jurken." Zeg ik met open mond. Ik zie meteen een super mooie jurk. "Trek deze jurk aan." Zeg ik snel. Marjolein pakt de jurk aan en loopt naar het pashokje. Na een paar minuten loopt ze eruit, en ze ziet er letterlijk uit als een prinses uit een sprookje. "Deze is het gewoon. Ik voel het." Zeg ik blij. Marjolein kijkt naar zichzelf in de spiegel. "Oké." Zegt ze. Ze loopt weer het pashokje in en na een paar minuten is ze weer in haar normale kleding. "We nemen deze." Zegt ze tegen de vrouw. "Oké." Ze pakt de jurk aan en rekent hem af, en Marjolein betaald de jurk. We doen de jurk in een tas, en we lopen weer naar de auto.

P.O.V. Louis
Ik zie dat Niall nerveus is. "We moeten nog een pak kopen." Zeg ik. Niall knikt. "Ik koop er wel één voor je." Zeg ik. "Bedankt." Zeg hij. "Heb je je ouders al uitgenodigd?" Vraag ik. Niall knikt. "Zullen we gaan gamen?" Grijns ik. "Hoe kunnen we dat nou nu gaan doen, er moet nog zo veel geregeld worden." Ik schud mijn hoofd, en Niall kijkt me niet begrijpend aan. "Ik en Chantal hebben alles al geregeld, jullie gaan volgende week trouwen." Nialls ogen worden groot. "Volgende week?" Ik knik. "Ehm..oké." Stamelt hij. Ik grijns. "Kom, we gaan gamen."

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu