Hoofdstuk 9

149 5 1
                                    

De jongens stapten naar binnen en keken Marjolein en Chantal met grote ogen aan. 'Wat hebben jullie gedaan?' stamelde Niall. Marjolein en Chantal deinsden meteen achteruit. 'Dat gaat jullie niks aan.' stotterde Marjolein. 'Vertel.' zei Louis. 'Goed we waren gister dronken.' vertelt Chantal geïrriteerd. 'Ik ga anders wel.' zeg ik. En ik loop naar buiten.

P.O.V. Marjolein

'Waarom hebben jullie dat gedaan?' vraag Niall geschrokken. 'Vanwege jullie.' zeg ik zacht. 'Hebben jullie er Sarah er ook bij getrokken?' vroeg Louis. We knikten langzaam. 'Nou, we kwamen hier ergens anders voor.'vertelt Niall. 'Het spijt ons. We hadden het nooit moeten doen.' Ik rol met mijn ogen. 'En jullie denken dat wij jullie meteen vergeven?' zeg ik koppig. Ze schudden hun hoofden. Ze pakken allebei een pakje en geven het aan ons. Ik en Chantal maken het open, en we hebben allebei een ketting met hun namen erin. 'Wow.' kan ik alleen maar uitbrengen. Maar na een paar seconden rennen ik en Chantal op ze af en geven we ze een kus. 'Ik hou van je.' zeg ik tegen Niall zijn lippen. 'Dat begrijp ik als vergiffenis?' ik grijns. 'Natuurlijk. Kan je mijn ketting omdoen?' vraag ik. Niall geeft me één van zijn liefste glimlachjes en doet mij ketting om. En Louis bij Chantal. 'Prachtig.' zeggen Niall en Louis tegelijk. Ik geef Niall weer een kus. En met zijn vieren gaan we een film kijken.

P.O.V. Sarah

Ik doe mijn jas aan en vertrek. Ik weet zeker dat het goed komt tussen hun. Ik ga in een parkje zitten en kijk naar het meer. Opeens gaat er iemand naast me zitten. Het is Harry. 'Waarom ben je hier?' vraag ik. Harry draait zich naar me toe. Maar inplaats van te antwoorden kust hij me. Het voelt geweldig, ik ga met mijn hand door zijn haar, en hij legt zijn handen op mijn heupen. Toen we uitelkaar gingen keek ik recht in zijn prachtige groene ogen. 'Je bent prachtig.' fluistert hij. Ik glimlach, en we zoenen weer. Nu weet ik dat ik echt van hem houd. 'Kom, dan gaan we naar mijn huis een film kijken.' stelt hij voor. Ik glimlach en loop samen met hem naar zijn huis. Het huis is groot en kost waarschijnlijk ook heel veel. 'Wow.' zeg ik. Harry grijnst. 'Let daar maar niet op.' zegt hij. Toen we bij zijn kamer kwamen zag ik opeens iets anders. Boeken, films en allemaal andere dingen die ik voor hem niet had verwacht. 'Wat vind je ervan?' vraagt hij een beetje ongemakkelijk. 'Ik vind het mooi.' zeg ik. 'Welke film wil je kijken?' Ik kijk en zie Grease staan. 'Deze wil ik kijken.' Harry grijnst. 'Hoe kan het toch anders.' Hij legt de DVD in de DVDspeler. En samen liggen we in bed en kijken we naar de film. Volgens mij heeft Harry niet veel meegekregen, want hij bleef maar naar mij staren. Maar ik vond het niet erg :)

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu