P.O.V. Harry
Ik vond het te erg wat ik had gezegd dus ik rende naar mijn auto. Ik ben te ver gegaan. Ik reed naar hun huis en klopt aan. Chantal deed dronken de deur open. Wacht dronken?! Dit is vast Marjolein haar idee geweest. 'Ahw, hier is de cutie Harry.' zei Chantal met een dubbele tong. Marjolein kwam naar mij toe gestrompeld. 'Jij...meedoen?' vroeg ze dronken. Ik schudde mijn hoofd. Marjolein trok me tegen haar aan. 'Waar is Sarah?' vroeg ik. 'Kotsen.' zei Chantal lacherig. Ik rende naar de badkamer. Ze hing daar boven de WC. Ik pakte haar haar vast. 'Gaat het?' vroeg ik. Ze knikte. En toen ze zich omdraaide verstijfde ze meteen. 'Ik doe je niks.' fluisterde ik. 'Tenminste jou niet.' Ik liep naar de woonkamer waar Chantal en Marjolein nog steeds dronken waren. 'Bitch! Je hebt haar dronken gevoerd!' riep ik. Marjolein draaide zich lachend om. 'Ze deed het zelf.' Marjolein begon weer tegen me aan te leunen en begon raar te dansen en mij complimentjes te geven. 'Jullie zijn echt super dronken! Ga slapen.' siste ik. Ze luisterden niet. Eerst tilde ik Chantal op en legde haar in bed. Daarna tilde ik Marjolein op die maar bleef complimentjes geven. 'Ga slapen.' siste ik. 'Oké schatje.' ik rolde met mijn ogen. Toen liep ik terug naar Sarah. 'Gaat het?' vroeg ik nog een keer. Ze knikte. 'Ga nu weg. Ik zorg wel voor hun.' 'Ze hebben je verdomme dronken gevoerd!' Sarah schudde haar hoofd. 'Ik deed het zelf.' 'Ik snap dat je hun wilt beschermen maar wees eerlijk.' Sarah keek me boos aan. 'Ik ben EERLIJK!' riep ze. 'Best! Maar ik blijf hier om op jullie te letten.' zei ik koppig. Sarah keek me kwaad aan. 'Rot op! Ik heb alles van Marjolein gehoord.' siste ze. Ik sloeg mijn ogen neer. 'Ik hou van je.' fluisterde ik. 'Ik geloof niet in jou spelletjes.' siste ze. Dat deed pijn. 'Ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ik van iemand houd.' Sarah keek me verbaast aan, maar toen weer kwaad. 'Ik geloof je niet. Ga weg!' riep ze. Dit helpt niet. Ik keerde me om en liep weg. Met pijn in mijn hart.
P.O.V. Sarah
Het leek net of ik Harry pijn deed... Ik moet hem niet geloven, het is gewoon allemaal een spelletje. Ik liep naar de slaapkamer en zag dat Marjolein en Chantal al sliepen. Ze waren wel heel erg dronken. Nou ja, ik waarschijnlijk ook, maar ik moest natuurlijk kotsen. Wat moet Harry wel niet denken. Stop. Ik moet niet meer aan hem denken. Als ik in mijn bed lig gaat dat nog moeilijk. Harry blijft maar in mijn hoofd rond spoken. Ik gooi mijn dekens van me af en loop naar de koelkast. Misschien dat drinken helpt. Ik drink een glas melk en ga weer in bed liggen. Niks helpt! Ik blijf maar rollen in mijn bed. Ik besluit om een boek te pakken en te lezen.
Na een uur kan ik nog steeds niet slapen. Ik heb besloten om nog te gaan leren.
Ik keek op mijn wekker en zag dat het al 6 uur 's ochtends was. Shit, ik heb heel de dag niet geslapen! En ik moet nog naar school. Waarschijnlijk melden Chantal en Marjolein zich ziek, maar ik moet wel. Nou ja, ik moet niet. Maar ik wil geen lessen missen. Ik besluit om maar als een zombie naar school te gaan.
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanfictionDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.