P.O.V. Sarah
Ik zie Harry terugkomen. En ik loop naar hem toe. "Waar is Liam?" Vraag ik. "Ik heb hem thuis gebracht, hij was nog steeds van slag." Ik knik. "Dankje." Harry lacht en ik geef hem een kus. "JONGENS! IK HEB GEWONNEN!" Hoor ik Louis schreeuwen. Ik draai me om. "Wat dan?" Vraagt Marjolein nieuwsgierig. "Een vakantie! En jullie mogen allemaal mee! En we mogen er morgen al heen!" Roept Louis. "Omg!" Gil ik. Ik spring in Harry zijn armen, en iedereen is super blij. "Waarheen?" Vraagt Niall. "Spanje!" Danst Louis. Ik lach om zijn dansje. "Voor hoelang?" Vraagt Chantal. "2 maanden!" Iedereen is helemaal vrolijk. "Spullen pakken." Zegt Marjolein en ze snelt naar het strandhuisje. "Doen we wel vanavond!" Roept Niall nog. "Samen naar Spanje." Hoor ik Harry in mijn oor fluisteren. Ik glimlach. "Dat word geweldig." Fluister ik terug. Hij grijnst en zoent me.P.O.V. Marjolein
Ik pak mijn spullen en voel opeens twee handen op mijn heupen. Ik draai me om en zie Niall. "Babe, ik moet echt beginnen met inpakken." Niall schud zijn hoofd. "Jawel." Ik draai me weer om en ga verder. "Gaan we zometeen naar mijn huis? Want dan kan ik verder inpakken." Zeg ik. Maar de toeter van Harry's auto geeft al antwoord. Ik geef Niall nog een kus en neem mijn spullen mee naar de auto. "Relax." Zegt Niall. "We gaan 2 maanden op vakantie, ik moet veel inpakken. Ik kan nu niet relaxen." Zeg ik. Ik ga in de auto zitten en Niall komt naast me zitten.
Als we thuis komen begin ik meteen met inpakken. "Doe niet zo gestrest." Zeurt Niall. "Niall, ga maar naar huis. Jij moet ook nog inpakken." Hij zucht, maar luistert. En voordat hij weggaat slaat hij nog op mijn kont. Ik rol met mijn ogen, typisch Niall.De volgende dag doen we al onze spullen in de auto van Harry. Iedereen heeft er super veel zin in! We hebben geluk dat Harry zo'n grote auto heeft. Als we bij het vliegveld aankomen kijk op de kaartjes. Nee, ik zit naast Harry. Nou ja, het is goed tussen ons, dus ik zal normaal doen. "Naast wie zit jij?" Vraag ik aan Niall. "Louis." Lacht Niall. "Heb je het tenminste wel heel de vlucht leuk." Lach ik. "En jij?" Vraagt hij. "Harry." Antwoord ik. Niall geeft me een neppe glimlach, en we stappen het vliegtuig in. Harry heeft harde muziek in zijn oren, en ik kan elke liedje horen. Ik kijk naar de rij voor me en zie Niall staren. Ik grijns. Niall realiseert dat ik het zag en lacht en richt zich weer naar voren. Ik kijk naast me en zie dat Harry wit is. "Wat is er?" Vraag ik. "Misselijk." Antwoord hij. Ik pak snel een zakje en geef het aan hem. "Kom, we gaan even naar de WC." Zeg ik. Ik sta op, en neem Harry mee naar het toilet. Hij hangt boven de WC en ik ga uit het toilet. Ik hoor hoe hij kotst. Arrgh, ik kan echt niet tegen die lucht en geluiden, maar ik moet hem helpen. "Gaat het?" Vraag ik. Geen antwoord. Ik doe de deur open en zie Harry huilen...
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanficDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.