"Greg." Sist Harry. "Harry." Sist hij terug. "Jongens, stop. Niet vechten. Kom, we gaan naar binnen." Zeg ik. "Hij komt niet binnen hoor!" Roept Harry. "Jawel, denk nou is een keer aan Niall en Marjolein. Ze gaan trouwen, doe dit alsjeblieft later." Smeek ik. Harry zucht, maar luistert. Greg stapt binnen en stelt zichzelf voor. "Hoi, ik ben Sarah. Ik ben een vriendin van Marjolein en Niall." Zeg ik. "Leuk." Zegt Greg. Harry pakt me bij mijn arm en neemt me mee. "Je komt niet bij hem in de buurt." Sist hij. "Harry, ik bepaal zelf wat ik doe! En ik hou van jou, dus doe niet zo jaloers." Sis ik terug. En ik loop naar de anderen. Ik zie Niall en Greg de Horan-hug doen, en ik glimlach. Dan staan de vrouw en de man op en die lopen naar mij en Harry. "Hallo, ik ben Maura." Zegt Maura. "En ik ben Bobby." Zegt Bobby. "Ik ben Sarah." Zeg ik. En Harry mompelt: "Harry." "Leuk jullie te ontmoeten." Zegt ze. We gaan aan tafel zitten, en eten taco's. Morgen is de bruiloft al!
"Niall en Marjolein mogen niet bij elkaar slapen! Marjolein slaapt bij mij, en Niall bij Greg." Zegt Chantal. En Chantal sleurt Marjolein mee. "En ze slaapt bij mij!" Roep ik. En ik ren achter ze aan. Na een paar minuten kwam Maura. "Mag ik morgen helpen?" Vraagt ze. Marjolein knikt. "Natuurlijk!"
Sorry voor het korte hoofdstuk, maar ik wil de bruiloft voor het volgende hoofdstuk :)
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanficDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.