Hoofdstuk 8

137 6 1
                                    

P.O.V. Harry

Ik zie dat Sarah er vandaag heel slecht uit ziet. Het is de laatste dag van school. Als ze me ziet zijn haar ogen meteen groot. Maar later loopt ze weer als een zombie door de school. Ik weet dat de geschiedenisles saai is, maar Sarah viel letterlijk in slaap. 'Ik breng haar wel thuis.' stelde ik voor. De docent vond het goed. Ik tilde Sarah op en nam haar mee naar mijn auto. Ik legde haar op de achterbank en reed naar haar huis. Shit, ik heb geen sleutel. Ik zag dat ze een sleutel om haar nek had. Echt iets voor Sarah. Ik boog voorover en pakte zo voorzichtig mogelijk de sleutel. Ze moes niet wakker worden. Toen ik de sleutel had tilde ik haar op en nam haar mee naar binnen. Ik legde haar in haar bed en deed een deken over haar heen. Ik kon het niet laten en ging bij haar liggen en viel ook in slaap...

P.O.V. Sarah

Ik werd wakker en slaakte een klein gilletje toen ik zag dat Harry naast me lag. Ik duwde hem zacht. 'Harry!' Harry zijn ogen gingen langzaam open. 'What the fuck doe je in mijn bed?!' Harry schrok en deinsde achteruit, en viel van mijn bed. 'Ik bracht je thuis.' 'Heb ik school gemist?' ik raakte meteen in paniek. 'Ja, wat maakt het uit. Je was moe.' Ik stond op. 'Wat maakt het uit?! Mijn toekomst zit in die school.' Harry rolde met zijn ogen. 'Jezus, doe eens rustig. Het is maar school.' 'Ik snap dat jij er zo over denkt, maar ik heb geen ouders en moet voor mezelf zorgen.' Harry stond kwaad op. 'Jij weet niks over mij!' siste hij. En hij liep kwaad weg. Ik moet zo snel mogelijk weer naar school. Maar toen ik op de klok keek, zag ik dat school al voorbij was, en dit was de laatste dag voor de vakantie. Shit! Ik hoorde dat Marjolein en Chantal langzaam wakker werden. Meteen greep Marjolein naar haar voorhoofd. 'Hoofdpijn?' vroeg ik. Marjolein knikte. Ik had ook nog hoofdpijn van gister, maar ik heb al bijna altijd hoofdpijn door het leren, maar dat boeit me niet. 'Ik ook.' zeurde Chantal. Chantal hield ook met haar hand haar voorhoofd vast. 'Wat is er gisteren gebeurd?' vroeg Marjolein snel. 'Harry kwam, en heeft mij geholpen. Hij bracht jullie naar bed, maar jij bleef maar flirten.' zeg ik met een grijns. Marjolein werd knalrood. 'Shit.' fluisterde ze. 'En ik?' vroeg Chantal snel. 'Jij zat alleen maar te drinken en te dansen.' lachte ik. Chantal werd ook rood. 'Ik heb toch niet gedanst?' vroeg Marjolein snel. 'Jawel, tegen Harry aan zelfs.' Marjolein viel achterover op haar bed. 'Nee.' zuchtte ze. Ze had er duidelijk spijt van. Toen ging de deurbel. 'Ik ga wel.' zei ik. Ik liep naar de deur en zag Niall en Louis staan...

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu