Hoofdstuk 6

141 6 1
                                    

P.O.V. Sarah

Ik doe mijn hakken uit en loop met chagrijnig gezicht naar mijn bed en doe mijn gezicht in mijn kussen. 'Was het niet leuk?' vraagt Chantal. 'Wat denk jezelf?' zeg ik chagrijnig. 'Sorry hoor.' zegt ze geïrriteerd. 'Wat is er gebeurd?' vraagt Marjolein. 'Harry zei niks en zat alleen maar te staren. En het was saai, en er was niks.' zeur ik. Ik hoor nu pas hoe kinderachtig ik bezig ben. 'Harry is zo.' zucht Marjolein. Ze trekt me in een knuffel. 'Hij heeft me ook op school gezoend.' snik ik. 'Wat?' zeggen Chantal en Marjolein tegelijk kwaad. 'Had je wel al eens gezoend?' vraagt Chantal. Ik schud mijn hoofd. 'Heb je gevoelens voor hem?' vraagt Marjolein met grote ogen. 'Nee.' maar dat zei ik iets te snel. 'Sarah, hij is niet te vertrouwen.' zucht Marjolein. 'Ik weet het.' Marjolein staat opeens op, doet haar spijkerjasje aan en loopt kwaad naar buiten. 'Wat gaat ze doen?' vraag ik bezorgd. 'Maak je maar geen zorgen.' stelt Chantal me gerust. 


P.O.V. Marjolein

Ik loop kwaad uit het huis en rijd met mijn auto naar Harry. Nu is hij echt te ver gegaan. Hij heeft haar eerste kus misbruikt! Ik sta nu voor zijn huis. Ik haal diep adem. Ik stap boos uit de auto en klop hard op de deur. Harry deed de deur open. 'Wat?' siste hij. Ik wurmde me langs hem. 'Jij hebt de eerste kus van Sarah verspilt!' Harry keek me geschrokken aan. 'Eerste? Had ze nog nooit gezoend?' zegt hij. 'Nee! Hoe ziek ben jij! Dat je bij mij zulke dingen deed, doe dat dan niet bij Sarah! Heb je een weddenschap gehouden?!' schreeuw ik. Harry krijgt tranen in zijn ogen en knikt. 'F*ck you!' ik steek mijn middelvinger op en wurm langs hem. 'Niall deed anders ook mee.' Ik draai me om. 'Wat?' Hij knikt met een grijns. Ik zucht en stamp naar buiten. Buiten ging ik op het muurtje zitten en begon ik te huilen. Toen ging er iemand naast me zitten en pakte mijn hand. Ik herkende hem meteen. 'Jij deed mee met de weddenschap!' roep ik. Niall kijkt me geschokt aan. 'Inderdaad, om de zoen van Sarah.' Niall schud zijn hoofd. 'Zo was het niet! We hielden een weddenschap wie haar als eerst zoent, Harry of Zayn. Ik hoorde bij Zayn en Louis bij Harry.' Ik kon mijn woedde niet inhouden. 'Dus je deed wel mee!' ik gaf hem een klap in zijn gezicht en rende huilend naar mijn auto en reed snel naar huis. Ik dacht dat Niall anders was... Toen ik thuis kwam keken Sarah en Chantal me bezorgd aan. En ik vertelde ze ALLES. Sarah begon ook te huilen. 'Bedankt.' zei ze, en ik trok haar in een knuffel. Chantal stond alleen maar voor zich uit te staren. 'Louis deed ook mee.' stamelde ze. Ik vond het echt erg. Ik liep naar de drank en pakte een fles wodka. 'We gaan hun vergeten!' riep ik. 'Ik drink niet.' stotterde Sarah. 'Nu wel.' zei ik met een grijns. 

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu