P.O.V. Sarah
Ik loop samen met Harry hand in hand naar het parkje. Ik zag dat er een glimlach verscheen op Harry's gezicht. Maar toen hij zag dat ik het zag, keek hij snel weer serieus. Ik lach. Ik had gevraagd aan Chantal en Louis of ze een picknick wilden maken, en het is hun gelukt! Ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje naar Chantal: Super bedankt! Het ziet er geweldig uit! Harry kijkt me raar aan. "Wat?" Zeg ik "Niks." Ik weet wat hij denkt. Hij denkt dat ik weer met iemand anders chat 'een jongen'. Ik besluit om er niks van te zeggen, anders is heel de avond verpest. "Kom." zeg ik. Ik pak Harry zijn hand en ga met hem op het kleed zitten. "Vind je het niks?" Vraag ik teleurgesteld. "Nee, het is geweldig. Maar ik heb dit nog nooit gedaan." Ik lach. Ik had ook niet anders verwacht. Harry pakt een stuk taart en brengt het naar mijn mond, maar als het net voor mijn mond is, gooit hij het recht in mijn gezicht. "Harry!" Gil ik. Ik pak de brownie en gooi het op hem. En zo hebben we verder gevochten.
Toen het avond was gingen we liggen en kijken naar de sterren. Het was super mooi. "Ze zijn mooi." Fluistert Harry. Ik knik. Hij buigt zich naar mij en geeft me een kus. Ik glimlach. "Ik denk dat we naar huis moeten." Harry knikt. We pakken de spullen en lopen naar huis. "Het was leuk." Zegt Harry. 'Leuk' klinkt uit zijn mond raar, maar ik weet dat hij het lief bedoeld. "Vond ik ook." Ik keek op mijn horloge en zag dat het al half twee 's nachts was. "Wil je anders bij mij slapen?" Vraag ik. Harry knikt langzaam. Ik pak hem bij zijn arm en neem hem mee naar mijn bed, en we vallen in slaap.P.O.V. Marjolein
Samen met Niall ging ik naar mijn huis. "Denk je dat ze al wakker zijn?" Vraag ik. Niall knikt. "Het is al 10 uur." Ik steek de sleutel in het sleutelgat en samen met Niall loop ik naar binnen. Ja loop, hij heeft geen rolstoel meer. Echt een wonder hoe snel het kan gaan. Louis komt naar ons toe en legt zijn vinger op zijn lippen als teken dat we stil moeten zijn. En hij neemt ons mee naar de woonkamer en sluit de deur. We gaan zitten. "Waarom moesten we stil zijn?" Vraag ik. "Sarah en Harry slapen nog." Sarah en...Harry? Waarom is Harry hier? Ik wist dat het goed met hun ging maar Harry is niet te vertrouwen. "Maar Harry?" Stamel ik. Louis knikt. "Echt leuk stel." Ik sta op. "Hoe kan je dat zeggen? Hij kwetst haar sowieso weer! Je weet hoe Harry is!" Louis schrikt van mijn reactie, en Niall pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. En toen liepen Sarah en Harry naar binnen. "Wat doet hij hier?" Sis ik.
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanficDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.