Ik kijk recht in zijn ogen. "Liam denkt dat ik hem in de steek laat, maar dat is niet zo." "Hij is gewoon jaloers." Zegt Harry lachend. "Niet waar!" Roep ik. Ik keer me om en ren achter Liam aan. "Liam!" Schreeuw ik nog. Het heeft geen zin meer. Ik loop terug en loop naar de rest. "Waar is Liam?" Vraagt Chantal met een spottende grijns. "Liam is weg." Sis ik. "Is ook beter zo." Lacht ze. "Dat jij nou alleen maar 'nep' vrienden hebt!" Roep ik. "Kom, we gaan bij mij thuis iets leuks doen." Stelt Harry voor. "Nee! Als jullie zo over Liam denken, hoef ik helemaal niks meer." Ik keer me om en zoek een bushalte. "Je rijd met ons mee." Zegt Harry. Hij wilt me meenemen maar ik ruk me los. "Laat me met rust." Ik kijk op het papier en zie dat de bus over 10 minuten komt. Ik ga zitten en kijk voor me uit. "Sarah, luister gewoon naar me." Zucht Harry. "Nee." Zeg ik koppig. Na een paar minuten stilte zie ik de bus komen. Ik stap in, en gek genoeg stapt Harry ook in. "Waarom ga je mee?" Sis ik. "Omdat het kan." Ik rol met mijn ogen. Echt iets voor Harry. We gaan naast elkaar zitten en ik doe muziek in mijn oren. FOUR FIVE SECONDS van Rihanna. Echt één van mijn lievelingsliedjes. "Wat luister je?" Vraagt Harry. Ik antwoord niet. Ik heb geen zin in hem. Hij zucht en kijkt weer voor zicht uit.
P.O.V. Harry
Ik word hier echt gek van! Nu gedraag ik me een keer, weer niet goed. Ze praat niet met me, waarom maakt ze het me zo moeilijk. Als ze een jongen was had ik haar allang in elkaar geramd. Maar ze is zo leuk en mooi dat ik het niet doe. Maar ik vind het moeilijk om de hele tijd het geheim met me mee te dragen. Een keer moet ik het vertellen. Maar niet nu.Flash back:
"Dat nieuwe kamergenootje van Chantal en Marjolein." Stelde Zayn voor. We zaten in een club en dronken wodka, bier en wat nog meer. We deden truth or dare. Ik had dare gezegd en Zayn zei dat ik met Sarah als eerste een echte relatie moest hebben, en het minstens een keer moest hebben gedaan. Dat laatste gebeurd denk ik nooit. Ik knikte en begon er meteen mee. Ik weet dat ik Sarah ga kwetsen, maar ik was dronken, en beloftes kom ik altijd na. De volgende dag ging ik nog naar Zayn toe. "We waren dronken, dus nu hoeft het toch niet meer?" Vroeg ik. Zayn lachte. "Zo makkelijk kom je er niet vanaf." Ik zuchtte. "Ik ga haar pijn doen." Zayn rolde met zijn ogen. "Nou en." En hij liep weg. Sinds die dag wist ik dat heel mijn leven zou veranderen. Dus ik ging achter Zayn aan. "Zayn! En wat als ik het niet doe?!" Riep ik. "Dan betaal je $1.000.000." Mijn mond viel open. "Dat meen je niet." Zayn lachte. "Je denkt echt dat ik je vergeef hé? Jij hebt ook zoiets bij mij gedaan, nu heb ik je terug." Ik had in het verleden Zayn met truth or dare uitgedaagd. Hij moest precies hetzelfde doen als dat ik nu moet. Maar dan met Maaike. Maaike was kapot. Ik wil niet dat Sarah hetzelfde gebeurd...
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
Fiksi PenggemarDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.