P.O.V. Marjolein
Ik voel dat iemand aan mij drukt. Ik doe mijn ogen open en zie, Niall, Sarah en Harry... "Wat is er?" Vraag ik slaperig. Maar ik ruik eten. Meteen zijn mijn ogen open. "Wat hebben jullie gemaakt?" Vraag ik snel. "Sinaasappeltaart." Zegt Sarah trots. Ik trek een vies gezicht, ik haat mandarijnen, sinaasappels echt iel! "Lust je dat niet?" Vraagt Sarah. "Nee." Zeg ik koppig. En ik ga weer bij Niall op schoot slapen.P.O.V. Niall
"Sorry." Zeg ik maar als ik zie en hoor dat Marjolein slaapt. "Maakt niet uit." Zegt Sarah verdrietig. "Ik wil wel." Zeg ik vrolijk. Sarah lacht en geeft mij een stukje. "Wat doen jullie hier?" Vraag ik. "We wilden het goed maken, en Sarah moet wel ooit naar huis." Antwoord Harry. Ik knik. "Het komt vast wel goed." "Zei Harry ook." Glimlacht Sarah. Ik lach. Harry voelt zich duidelijk een beetje ongemakkelijk. "Vanmiddag zwemmen?" Vraag ik. Harry en Sarah knikken. Ik maak Marjolein wakker. Ze kijkt me slaperig aan en duidelijk ruikt ze de taart, haar maag begint te knorren. "eten." Mompelt ze. Ze loopt naar de keuken en pakt een broodje. "Zin om vanmiddag te gaan zwemmen?" Vraag ik. Ze keert zich naar mij. "Met alleen jou?" Ik schud mijn hoofd. "Ook met Harry en Sarah natuurlijk." Ze kijkt me raar aan. Maar als ik een pruillip opzet geeft ze toch toe. Is die schattigheid toch nog ergens goed voor. :) "Trek je bikini aan babe." Zeg ik. Ze rolt met haar ogen en loopt naar boven. "Het spijt me echt dat ze zo doet." Zeg ik. "Het is niet jou schuld, en waarschijnlijk is het binnen een dag over." Vertelt Sarah. "Ik hoop het."
Na een paar minuten kwam Marjolein weer. "Ik ben klaar." Zegt ze. Ik knik en pak haar hand. "Met welke auto gaan we?" Vraagt ze. "De mijne." Zegt Harry. Ik zie hoe Marjolein haar gezicht betrekt. Ik knijp zachtjes in haar hand en glimlach. Marjolein zucht en stapt in de auto.P.O.V. Sarah
Marjolein had er duidelijk geen zin in. Nou ja, waarschijnlijk gaat ze straks alleen met Niall praten... Ik wil haar terug. Ik staar uit het raam en hoop dat het snel weer goed komt. Maar ik ga niet toegeven, Harry heeft me beloofd nooit meer zoiets te doen, en daar vertrouw ik op. Ik zou eigenlijk wel willen weten wat er is gebeurd tussen Harry en Marjolein, maar ik vraag het maar niet. Straks is er weer een ruzie.. En dat kan ik nu echt niet hebben.
Als we bij het zwembad komen stapt iedereen uit en lopen we naar het zwembad. Maar als ik bij de stoelen kom is alleen Niall er. "Waar zijn ze?" Vraag ik. "Marjolein moest naar de WC. Ik weet niet waar Harry is." Ik ga naar de WC's en zie Marjolein en Harry ruziën. Omg...
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanfictionDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.