Ik kijk op en zie Harry in de deuropening. Hij kijkt ons met open mond aan. "Wil je alsjeblieft weggaan?" Vraagt Niall. "Nee, ik wist niet dat het zo erg was..." Stamelt Harry. "Harry je kan beter gaan." Zegt Niall. Harry stapt naar voren en staat nu recht voor me. "Het spijt me zo erg." Ik zie dat hij het echt meent. "Ga naar Sarah." Zeg ik. En ik doe een stap achteruit. "Vergeef me alsjeblieft." Ik zucht. "Dat kan niet. Nu niet, misschien ooit." Zeg ik. Hij knikt en loopt langzaam naar de slaapkamer van Sarah. Ik plof neer op de bank en probeer mijn tranen in te houden. "Je hoeft je tranen niet in te houden." Fluistert Niall. "Jawel, ik heb al genoeg gejankt." Hij weet dat ik het haat om te huilen. Niall gaat liggen op de bank en ik ga tussen zijn armen liggen. Even aan niks denken...
P.O.V. Sarah
Harry stapt de slaapkamer binnen. "Wat doe jij hier?" Vraag ik slaperig. "Gewoon, ik verveelde me." Ik hoor dat hij een brok in zijn keel heeft. "Wat is er?" Vraag ik. "Niks." "Vertel." "Je moet je eens niet met mijn zaken bemoeien!" Roept hij opeens. Ik schrik en deins achteruit. "Ze heeft het je vertelt hé?" Stamelt hij. Ik knik langzaam. Harry gaat zitten en begint te huilen. "Ssh, ze vergeeft het je echt wel." Fluister ik. "Nee, dat doet ze niet. Ik heb haar net gesmeekt." Het verbaast me. Harry en smeken? Dat zou hij nooit doen. "Ze denkt er vast over. En vroeg of laat vergeeft ze je." Harry kijkt me aan. "Het spijt me dat ik huil." Ik lach. "Dat is helemaal niet erg." En ik zie een glimlach op Harry's gezicht verschijnen. En ik kus hem.P.O.V. Chantal
Samen met Louis loop ik door de stad. Er gebeurt echt super veel. Marjolein, Sarah, Harry, Niall. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Misschien moet ik naar huis en ze steunen. "Maak je niet druk, ze redden zich wel." Zegt Louis. Ik kijk hem aan. "Misschien niet... Straks vinden ze me een slechte vriendin." Hij schud zijn hoofd. "Je bent een super goeie vriendin voor ze. Twijfel daar niet aan." En hij geeft me een kus. Wat is Louis toch lief. :). "Zullen we anders vanavond een slaapfeestje houden?" Stelt hij voor. "Daar hebben ze denk ik geen zin in." Zeg ik. "Natuurlijk wel!" Ik twijfel, maar als Louis een pruillip opzet ben ik verkocht. "Goed, ik stuur ze wel een SMS." Lach ik. Ik pak mijn mobiel en stuur een smsje. Meteen krijg ik berichtjes terug:Niall: Is goed! Heb er zin in!
Liam: Ik kom ook!
Marjolein: Oké :)
Sarah: Zin in!
Harry: Ok.Ik heb Liam ook uitgenodigd, want ik weet dat hij een vriend van Sarah is, en misschien kan hij dan ook bij ons horen. Normaal hoorde Zayn er ook bij, maar sinds dat van Sarah toch maar niet. "Het word leuk babe." Zegt Louis. Ik knik. Ik hoop het, zonder al die ruzies!
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
Fiksi PenggemarDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.