Hoofdstuk 41

111 5 3
                                    

P.O.V. Sarah
Samen met Harry loop ik hand in hand naar de auto, en iedereen stapt in. Harry zet zijn voet op het pedaal, en we rijden naar het restaurant. In het restaurant is het gelukkig niet druk. Het is een chinees restaurant, dus we eten chinees. Ik bestel nasi, Harry sushi (ookal is dat waarschijnlijk japans xD ), Louis bami, Chantal nasi, Niall bami en nasi en Marjolein bami. (Want ze lust geen rijst.) We hebben het super gezellig, maar opeens knielt Niall voor Marjolein, en hij pakt een doosje. "Omg..." Fluistert Marjolein. "Marjolein, mijn Marjolein, ik ken je al een lange tijd. Het was al liefde op het eerste gezicht, en ik weet gewoon zeker, dat ik met jou het leven verder wil... Marjolein, wil je...met me..trouwen?" Marjolein knikt heftig. "Ja!" Heel het restaurant klapt en juicht en Niall doet de verlovingsring om. En ze zoenen. Marjolein en Niall huilen van blijdschap, en ik zit ook met tranen in mijn ogen te kijken. Ik kijk naar Harry, en zie dat hij zelfs waterige ogen heeft, maar als hij ziet dat ik het door heb, doet hij ze snel weg. Ik glimlach. "Schaam je niet." Fluister ik. Hij kijkt weg. "Gefeliciteerd man!" Zegt Louis. En Chantal en Marjolein zitten ook helemaal te praten over het huwelijk.
Na een uurtje gingen we weer naar huis. En Niall tilde Marjolein op. "Jij word mijn vrouw." Grijnst hij. En ze zoenen weer. Ik kijk naar Harry. Ik weet nooit of wij ooit wel trouwen, of het überhaupt zo lang volhouden.... Ik voel me ongelukkig. "Ik ga naar bed." Zeg ik. "Wel bij mij toch?" Zegt Harry snel. Ik lach. "Ja."

P.O.V. Marjolein
Omg! Ik ga trouwen met Niall! Dan word ik mevrouw Horan! Ik zie aan Sarah dat ze het zwaar heeft. Snap ik ook wel. "Film kijken?" Stelt Chantal voor. Ik knik. Ik en Chantal liggen nu op het bed van mij en Niall en kijken een film. De jongens zitten beneden te gamen. "Wacht, zullen we anders gaan gamen?" Stel ik voor. "Gamen?" "Ja, dat is toch leuk?" Chantal kijkt me raar aan. "Ik kan niet gamen." Zeurt ze. "Jawel, kom. FIFA!" Roep ik. En ik neem haar mee. "Wij willen ook gamen." Zeg ik. De jongens kijken ons raar aan. "Als jullie er niet zijn, gamen wij. Dus kijk ons niet raar aan." De jongens lachen maar laten ons toch meedoen. Ik en Chantal gaan tegen Louis en Niall. Want Harry was moe, en is naar bed gegaan. Ik en Chantal zijn druk bezig, en ik zie aan de jongens dat ze het toch nog wel moeilijk vinden. En ik en Chantal scoren. "Hé! Hé! Hé!" Roepen ik en Chantal en we springen door de kamer. "We gaan jullie nog wel inmaken." Zegt Louis met een grijns. We gaan verder en uiteindelijk is het 2-2 geworden. "Ik ga naar bed." Zeg ik. De anderen zijn ook moe, dus gaan ook naar bed. En als ik in bed lig kijk ik nog naar mijn ring. Ik ga trouwen!

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu