Q&A! En Hoofdstuk 23

101 5 1
                                    

Eerst de Q&A super bedankt voor je vragen Tulprozentulp ! Je hebt er heel veel gestuurd, dus ga ik beantwoorden. En de andere vragen lijken een beetje op die van Tulprozentulp dus ik ga de vragen van Tulprozentulp beantwoorden.

Harry vragen:
1. Waar hou je van me? (Van Sarah van dit boek) Antwoord: Omdat je uniek bent, en gewoon prachtig!
2. Wat voel je voor me? (Van Sarah van dit boek) Antwoord: Van alles, niet te omschrijven!
3. Wat vind je zo knap aan me? (Van Sarah van dit boek) Antwoord: Gewoon alles! ❤️
4. Mag ik een kusje? (Van Sarah van dit boek) Antwoord: Oké... (Geeft een kus)

Niall vragen:
1. Waarom ben je zo cute? Antwoord: Ben ik niet. :( (zet super cute gezicht op)
2. Wat vind je van Marjolein? Antwoord: Geweldig! XD
3. Ben je trots op me als vriendin? Antwoord: Natuurlijk, hoe je altijd voor Harry klaarstaat. :)
4. Mag ik een Horan hug? Antwoord: Natuurlijk :)

Marjolein vragen:
1. Wat vind je van Niall? Antwoord: GEWELDIG! SUPER! FANTASTISCH!
2. Zet de jongens van 1D van leuk boven aan, minder leuk onderaan: 1. Niall ❤️ 2. Harry 3. Louis 4. Liam 5. Zayn
3. Wat is je favoriete liedje van 1D? Antwoord: Little black dress. En anders No Control. (Ik ben van druk xD)
4. Waarom ben je zo aardig? Antwoord: Vraag aan mijn ouders haha
5. Ik vind je Youtube filmpjes geweldig! Wist je dat al? Antwoord: Super bedankt :D
6. Hoe vind je het om dit verhaal te schrijven? Antwoord: Super!
7. Hoe kom je aan je inspiratie? Antwoord: Idk, ik dagdroom vaak, en ik droom vaak over van alles, en dat doe ik erin:)

Aan de andere jongens:
1. Ik ben een grote fan! Wist je dat al? Antwoord:
Louis: JAAAAAA (rent door de kamer en springt op je xD)
Liam: Jep, (doet duim omhoog)
Harry: Natuurlijk (geeft een kus)
Niall: Ja. (Geeft een horan-hug)
Zayn: jep (geeft een knipoog)

Bedankt voor je vragen Tulprozentulp ! Super bedankt :):):):)):)::):) ChantalStyles7 logisch dat je alles weet xD.

Verder met hoofdstuk 23!

P.O.V. Marjolein
Ik bal mijn handen tot vuisten. "Hij is mijn vriendje." Zegt Sarah kalm terug. "Hij gaat je sowieso nog een keer pijn doen." Fluister ik. Sarah haar ogen worden groot. "Natuurlijk niet! Dat heeft hij me beloofd!" Ze pakt zijn hand en trekt hem naar zich toe. Ik rol met mijn ogen. "Goed, maar als hij je pijn doet. Dan sta ik niet voor je klaar!" Ik heb meteen spijt van mijn woorden, maar ze moet weten dat hij gevaarlijk is. En ik stamp boos naar mijn kamer.

P.O.V. Harry
Ik voel me schuldig, en tegelijkertijd super boos. Ik heb ooit Marjolein pijn gedaan, en daar voel ik me nog steeds schuldig voor. En ik ben ook boos, want ze zorgt er nu voor dat ik en Sarah uit elkaar gaan! Ik ga naast Niall zitten en moet me inhouden om niet naar Marjolein te gaan en haar een klap te verkopen. "Anders gaan jullie even naar Harry's huis, dan houd ik Marjolein wel hier en rustig." Zegt Niall. Ik knik en loop samen met Sarah naar mijn auto, en we rijden naar mijn huis. "Marjolein meent het niet." Zegt Sarah. "Ik weet het." Zeg ik alleen maar. Ik knijp harder in mijn stuur. "Rustig." Fluistert Sarah. Ik kalmeer iets. "We gaan thuis iets leuks doen. Wat dacht je van koken?" Vraagt ze. Ik zucht. "Jij vergeet wel heel snel iets hé." Sarah negeert me en gaar verder. "Wat zullen we maken?" "Sarah!" Roep ik. Sarah kijkt naar beneden. "Ik heb Marjolein pijn gedaan, en jij gaat praten over koken?! Ze is toch je vriendin?!" Ratel ik. "Dat klopt." Fluistert ze. "Waarom doe je dan zo?" "Omdat ik geen ruzie wil, en jou niet kwijt wil." Ik leg mijn hand op haar been. "Het komt gewoon goed." Fluister ik.

P.O.V. Niall
Ik kan er niet tegen dat Marjolein zo is. Ze zit alleen maar vooruit te staren. "Zeg alsjeblieft iets.." Fluister ik. Marjolein negeert me. Ik pak haar hand. "Sarah weet echt wel wat ze doet." "Nee, ze weet niet hoe Harry is." Ik schud mijn hoofd. "Harry is veranderd." "Ja, dat dacht ik de vorige keer ook. Waarom kan ze nou niet gewoon een leuke jongen vinden net zoals jij!" Ik zucht. "Harry is nu ECHT veranderd." Ze maakt haar hand los uit de mijne. "Hou erover op. Ze komt er toch een keer achter." Ik laat het er maar bij. Als Marjolein boos is, is ze ook echt boos. "Koekje?" Vraag ik. Ze knikt. Marjolein is net zoals mij, ze houd ook zoveel van eten, maar ze eet niet te veel omdat ze anders te 'dik' word. "Film kijken?" Vraag ik. Ze knikt, ze komt bij me liggen op de bank en ik zet een film op.

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu