Hoofdstuk 13

116 5 2
                                    

P.O.V. Sarah
Als ik Liam zijn huis zie druk ik op het stop knopje. De bus stopt bij de bushalte, en ik stap uit. Harry volgt me. "Ga weg." Sis ik. Harry gaat op een bankje zitten en wacht op me. Ik druk op de deurbel en wacht. Een grote vrouw doet de deur open. "Hallo?" Zegt de vrouw. "Ehm..ik ben een vriendin van Liam." De vrouw krijgt meteen een glimlach op haar gezicht. "Oh jij bent vast Sarah. Liam is boven zijn kamer. Trouwens, ik ben Paula." Zegt ze. Ze trekt me in een knuffel. "Ik ga wel naar Liam." Zeg ik. Ik loop naar boven en klop op de deur waar groot LIAM opstaat. Liam doet de deur open. "Sarah?" Zegt hij verbaast. "Ja, het spijt me. Ik had nooit zo moeten doen. En de rest ook niet." Liam laat me binnen. "Misschien kunnen we met zijn tweeën iets leuks doen?" Stel ik voor. Liam knikt. "Lijkt me een leuk idee." Ik glimlach. "Is het weer goed?' Vraag ik. Liam knikt. Ik sta op. "Moet je gaan?" Ik knik. "Oh, nou eh dan doei." Ik zwaai en loop naar buiten, ik zei maar niks over Harry, want ik wil niet nog een ruzie... Harry stond op. "Waar bleef je zo lang?!" Roept hij boos. "Ik praatte alleen maar met Liam hoor, en gedraag je niet zo jaloers." "Nerdvriendschap." Ik keer me naar hem op. "Wat zei je?" "Je hoorde me wel." Mijn ogen werden groot. "Dat jij nou zo jaloers bent." Ik stamp naar huis. Het kan me niet meer schelen, waarom doet Harry de hele tijd zo?! "Het spijt me Sarah!" Hoor ik hem nog roepen. "Houd je bek!" Ik loop stevig door. Harry pakt mijn pols vast. "Laat me los." Sis ik. Harry laat me niet los, maar blijft kwaad naar me kijken. "Wat is er mis met jou!' Roep ik. "Niks, jij gaat vreemd." "Ik en Liam zijn gewoon vrienden! Begrijp je dat? Of moet je daar een nerd voor zijn?!" Harry balt zijn handen tot vuisten maar doet niks. "Kom, we gaan naar mijn huis." Ik schud mijn hoofd. "Ik ga naar mijn eigen huis." Ik pak mijn tas en loop naar de bus. De bus komt over 5 minuten, gelukkig zit het mee vandaag. "Waarom doe je nou zo koppig?" Vraagt Harry opeens. "Ik koppig?" Ik lach. "Jij bent gewoon jaloers, en bemoeit je allemaal met MIJN zaken." Harry kijkt naar de grond. "En als je zo doorgaat, maak ik het uit." Harry kijkt recht in mijn ogen. "Dat doe je niet." Ik staar voor me uit en wacht op de bus. Als ik de bus zie sta ik op. De bus stopt en we stappen in. "Ik ga mee." Zegt Harry. "Nee, ga jij nou maar naar je eigen huis." Als ik mijn huis zie stap ik uit. Ik vind het zielig voor Harry, maar waarom doet hij zo?! Ik ga het uitzoeken. Ik loop naar binnen en zie Chantal, Louis, Niall en Marjolein lachen. "Wat is er zo grappig?" Vraag ik. "Niks." Zegt Chantal snel. "Vertel." Zeg ik koppig. "Jij." Lacht Louis. Chantal geeft hem een por. "Waarom ben ik dan zo grappig?" Ik zie dat Louis dronken is. "Omdat jij Harry niet begrijpt en dat je gewoon met een nerd vrienden bent." Lacht Louis. Ik snap niet wat daar grappig aan is. Ik rol met mijn ogen en stap in bed, ik wil even met niemand praten.

Sorry voor het MEGA SAAIE HOOFDSTUK! Het spijt me!

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu