Hoofdstuk 25

106 5 3
                                    

"Hou op!" Roep ik. Marjolein en Harry richten zich op mij. "Hij zei dat ik me niet zo moest aanstellen." Mokt Marjolein. "Zij zei dat..." Maar voordat Harry zijn zin kan afmaken praat ik. "Stop gewoon! Laten we het gezellig houden." Ik pak hun bij hun armen en neem hun mee naar Niall. "Willen jullie friet?" Vraagt Niall. Harry schud zijn hoofd en Marjolein knikt. Niall grijnst. Wat is Niall toch lief tegen Marjolein. Ik wilde dat Harry ook meer zo deed... Harry pakte mijn hand. "Samen van de glijbaan?" Ik grinnikte. "Oké." Samen liepen we naar de glijbaan, en in mijn ooghoeken zag ik Marjolein en Niall friet eten.

P.O.V. Marjolein
Ik word echt gek van Harry! Trouwens ook van Sarah. Niall pakte mijn hand en kneep er zachtjes in. "Klaar?" Vraagt hij. Ik kijk naar mijn bakje, huh, mijn friet is al op. Ik lach en knik. Niall neemt me mee naar het bubbelbad en relaxen daar. Maar dan komt iemand er opeens bij zitten. Ik kijk op en zie Harry... "Wat doe jij hier?" Sis ik. "Ik wil in het bubbelbad." Zucht hij. "Waarom kan je me nou niet gewoon vergeven?" Ik zie weer de beelden van mij en Harry voor me. "Je hebt iets TE ergs gedaan." "Kom op, vergeef me alsjeblieft. Ik zal er alles voor doen!" Ik zucht. "Goed dan, als je Sarah kapot maakt, dan vertrek je uit Engeland." Harry zijn ogen worden groot maar hij knikt. "Bedankt." Fluistert hij. Ik rol met mijn ogen en ga dichter tegen Niall zitten. Ik ben blij dat hij erbij was.
We zitten nu al 5 minuten in het bubbelbad. Soms ben ik net Louis, ik kan echt niet lang stilzitten. "Zullen we zwemmen?" Vraag ik. Niall knikt. Samen met Niall loop ik naar het zwembad. En ik zie Sarah in het zwembad omsingeld door jongens. Ze zitten aan haar. Ik ren en spring in het water. Ik ga voor haar staan en kijk de jongens boos aan. "Rot op." Sis ik. "Nou nog een chickie erbij." Zegt een jongen. Ik kon me niet inhouden en sloeg hem in zijn gezicht. De jongens werden boos. "Ga snel weg." Fluister ik tegen Sarah. En ze zwemt weg. Ik word vastgehouden en word onder water gedrukt.

P.O.V. Niall
Mijn ogen werden groot. Ze drukten Marjolein onder water. Ik sprong in het water en sloeg de jongens. Het boeide me niet meer. Niemand zit aan haar! Ik tilde haar op en nam haar mee. "EHBO!" Riep ik. Meteen kwamen er dokters vna het zwembad en kwamen naar mij toe. "Ze ging kopje onder voor een paar minuten." Vertel ik. De doktoren pakken Marjolein en nemen haar mee. Ik begin te huilen. Er komt iemand naast me zitten. Ik kijk op en zie Harry. "Het waren jou vrienden hé?" Sis ik.

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu