Ik loop naar de woonkamer en zie Chantal en Louis zoenen. "Jongens." Lach ik. Ze stoppen en kijken me lachend aan. "Laat ons." En ze zoenen weer verder. Ik rol met mijn ogen en pak een boek. Ik heb al echt lang geen boek gelezen. Opeens ploft er iemand naast me en ik kijk op. Het is Marjolein. "Wat is er?" Vraagt ze. "Niks. Ik lees een boek." "Vertel." Zegt ze nieuwsgierig. Aarrgh, ze is echt zo nieuwsgierig. "Goed. Harry doet gewoon raar, en wilt niks vertellen." Marjolein haar ogen worden groot. "Maar, ik vertrouw hem." Zeg ik trots. "Fijn dat je je aan je belofte houd, maar ik had het over dat van vertrouwen, over dat probleem van mij." Ik zucht. "Voor mij geldt het ook voor de rest." "Oké, het is jou keuze." Zegt ze. "Ik ruik lekker eten." Zegt ze vrolijk. Ik glimlach en loop samen met haar naar de keuken. Harry staat te koken, en hij geeft mij een bord met shoarma. "Het spijt me." Zegt hij. "Maakt niet uit." Zeg ik.
P.O.V. Marjolein
Ik ben nog best trots dat ik het zo lang heb volgehouden. Ik kan namelijk echt niet liegen.. Sarah geeft Harry een kus, en iedereen gaat zitten aan de eettafel. We eten ons eten op, maar ik ben misselijk en hoef dus geen eten. "Babe, je houdt van eten. Dit klopt niet." Zegt Niall. "Ik voel me niet zo lekker. Ik ga naar bed." Zeg ik. Ik sta op en loop naar Niall en mijn slaapkamer. Ik kan er echt niet tegen. Ik kan gewoon NIET liegen! Als ik lieg word ik misselijk, en ik kan niet voor altijd misselijk blijven. Nou ja, hopelijk gaat het snel over...P.O.V. Harry
Ik weet denk ik waarom Marjolein ziek is. Ze kan niet liegen. Ik zie het gewoon aan haar. Ik richt me op mijn eten, ik ben blij dat ze niks aan Sarah verteld. Sarah zou me nooit meer terug willen.. "Harry gaat het wel?" Vraagt Chantal. Ik knik. "Jij bent toch ook niet misselijk?" Vraagt Sarah bezorgd. Ik schud mijn hoofd. Ik weet van mezelf dat ik best goed kan liegen, maar niet tegen Sarah. Ze heeft me meestal ook door...
Na het eten kijken we nog wat tv. "We hebben een privé zwembad!" Roept Louis opeens. Ik kijk naar buiten en zie een privé zwembad. Nog nooit opgevallen. Meteen schieten de beelden van Liam in mijn hoofd. Stop. Dit is de Harry niet. Hij denkt niet zoveel aan anderen. Hij huilt niet. Hij is anders. Hoe kan ik zo veranderd zijn door Sarah? Ik kijk haar aan en meteen krijg ik een warm gevoel vanbinnen. Ze schenkt me een glimlach. "Zwemmen?' Vraagt ze. Ik knik.P.O.V. Niall
Na het zwemmen gingen we naar bed. Ik ging naast Marjolein liggen die al sliep. Ze deed vandaag raar. Ze houd van eten, waarom nu niet? Ik kom er nog wel achter. Ik draai me naar haar, en ik zie dat ze gewoon wakker is met tranen in haar ogen. "Wat is er?" Vraag ik. Ze slikt. "Niall..."
JE LEEST
What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)
FanfictionDit boek gaat over Sarah en Harry, ze krijgen iets, maar krijgen vaak ruzie. Sarah komt erachter dat hij haar heeft bedrogen...hoe loopt dit af? Dat lees je in het boek.