Hoofdstuk 16

119 6 1
                                    

P.O.V. Sarah
De volgende dag had ik mezelf weer op de goeie weg gekregen. Ik ga net zoals vroeger:
1. Opstaan
2. Eten
3. Leren
4. School
5. Leren
6. Eten
7. Slapen

Misschien niet zo leuk leven, maar het is beter dan een leven met Harry. Ik stapte uit mijn bed en liep naar de koelkast. En nu is het ook nog eens vakantie. Aaaargh! Dit word de ergste vakantie ever! Ik ben gewoon heel de vakantie alleen. Ik pakte een broodje en at hem op. Marjolein en Chantal kwamen aan de tafel zitten maar zeiden niks. "Wat ik gister zei meende ik." Verbrak Marjolein de stilte. "Stop met jullie spelletjes!" Schreeuwde ik. Ik stampte naar mijn kamer en deed kleding aan, knot in en liep kwaad naar buiten.

P.O.V. Chantal
Sarah liep boos naar buiten. "Harry vind haar echt leuk hé?" Marjolein knikte. "Volgens mij wilt ze het gewoon niet geloven." Zei Marjolein. "Snap ik ook wel, ik bedoel hij heeft je bedrogen. En als hij het niet had vertelt was het nog erger geweest." "Anders maken we het hier super leuk en met groot het spijt me, en een echte meidenavond." Stelde Marjolein voor. Ik knikte. "Geweldig idee!" En we gaven elkaar een high five. "Zullen we naar de winkel voor spullen?" Vroeg ik. "Ja." We kleedden ons aan en we liepen naar de stad. We kochten allemaal leuke dingetjes die Sarah sowieso leuk vind. "Welke taart zou ze lekker vinden?" Vraagt Marjolein. "Appeltaart lijkt me wel iets voor haar." Antwoord ik. "Goeie!" Marjolein liep naar de appeltaart en kocht hem. "Nu snel naar huis en alles versieren!" Riep ik. We gingen in de auto zitten van Marjolein en we reden naar huis.
Toen we thuis kwamen zaten we allebei helemaal onder de slingers. "Het word echt zo leuk!" Zei ik. Marjolein knikte en danste op: Drank & Drugs. Best raar nummer, maar wel leuk xD. Na een uurtje was alles klaar gezet en kwam Sarah thuis!

P.O.V. Sarah
Ik deed de deur open en zag Marjolein en Chantal staan. Ze hadden allemaal dingen opgehangen en neergezet dat ik super leuk vind. En er was appeltaart! Mijn lievelings! Ik rende op ze af en knuffelde hun. "Is het weer goed?" Vroeg Marjolein. "Ja." Zei ik. "Nu meidenavond!' Schreeuwde Marjolein. "Eerst appeltaart!" Riep Chantal. We renden naar de appeltaart en we namen allemaal een stukje. "Nu maskertjes en al die dingen." Zei Marjolein. Ik wist dat Marjolein dat niet echt wist omdat ze zelf nooit make up draagt, alleen mascara. We deden maskertjes op, en we deden onze nagels. Maar toen werd er op de deur geklopt terwijl wij een film aan het kijken waren, met maskers en al die dingen. "Ik ga diegene laten schrikken." Lachte Chantal. Ze sloop naar de deur en deed de deur met een ruk open. Het was Harry...

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu